Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Indeed! Jag har typ... 2 dl vin i skafferiet. Haha. I en sån där liten "festis"-förpackning. Ja alltså det är en vinförpackning. Som kamoflerat sig som festisförpackning. För att det är festisstorlek.

Äh.

Ja.

Haha fantastiskt!
Jag har en massa överbliven pepp som jag inte vet vad jag ska göra med.
Försöker ställa in mig på en kväll i soffan. I guldklänning.
Ja. Låna myskläder av rödgråten kompis och försöka ta det lugnt kanske ja.

LV, ja, vem vill gå på krogen själv... Blä.

Nu kanske det blir till att dricka och spela Borderlands hos en killkompis istället. I kortkort och festsmink haha :grin:

Det tycker jag! Vi lär vara awesome! :D

Jag kan i mellandagarna och efter nyår de flesta helger. :) Måste bara checka med en till vän som jag också ska försöka styra upp ett möte med i samma veva! Hur ser det ut för er?

Perf!
Och Lightzone skulle inte jorden runt på konserter den närmaste framtiden va? ;)
Jag ska tjata på vännen om svar imorgon, men hur som så kan nog i alla fall jag dra ner med kort varsel om det inte är superrusning efter sista minuten-biljetter. Annars finns det nog buss!

kl

Just nu sitter jag i röd kort klänning och festsmink och spelar CS (like a 8-åring!) med ryska vänner. Orkade inte utgång pga. fortfarande irriterad på tidigare nämnda folk. Så nu blir det varm choklad, vispgrädde och TV-spel resten av kvällen. I partyoutfit.

Haha jag ska höra mig för! :D

KL
Just nu undrar jag om han inte minns att vi hånglade igår eller om det bara känns enklast att inte prata om det haha. Åh, vi är så bra på att bara vara vänner. Särskilt när det är vin inblandat. :angel:

Jag vill också ha snö! Skulle kunna lägga mig på golvet och slå, banka och skrika för att jag vill ha snö!:cry::p
Här är det +9 grader.

Just nu känner jag lite likadant... Men ska till Sverige imorgon, så då hoppas jag på att få en rejäl dos snö! (fast jag vill gärna hinna landa och komma fram till huset först).

KL

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att göra mig i ordning och gå på julfest :laugh:

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 10 och affärerna öppnar. Det börjar ju liksom bli dags att köpa julklappar :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 264
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 047
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar