Just nu...

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare iNHALE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 92 006
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu känner jag stressen komma krypande.. Prov imorrn som jag börjar plugga till idag :D sen måste jag göra klart en uppgift till på onsdag..... Kul

kl

Just nu sitter jag i soffan och är lite för engagerad i familjen Kardashian. Sjukskriven resten av veckan, luftvägsinfektion så ingen träning heller. Hej dagtv och en jävla massa våfflor!

Vet inte vilken säsong som går på tv nu, men Khloé alltså. Huuuuur kan hon vara så dryg och otrevlig? Va?? :mad:

Haha nu väger jag upp lite med att titta på QI :love:

Kl

Just nu står jag vid busshållplatsen och är asmätt eftersom jag åt alldeles för mycket makaroner :cool:

Jag har massor att se fram emot med andra ord! :D

Just kollar jag på Grand Designs (Kevin! :love:) och... äter nutella direkt ur burken medan jag samlar energi att göra våfflor :angel: Ska nog inte väga mig förrän jag har börjat träna igen tror jag haha.

Jag tänkte också äta våfflor!! Men sen kände jag mig så pluffsig och det blir väl inte bättre efter ett lass våfflor....

Men det är GOTT! Ska just göra fler.

Just nu sitter jag och googlar Simon Baker och är ytterst besviken över bristen på antingen ordentlig kostym (men det har jag förstås i tvrutan just nu) eller bar överkropp :angel:

kl

Just nu har jag precis avbokat mina flygbiljetter till/från Stavanger pga. att jag är ett jävla CP som inte tänker på att ALLA JÄVLA TÅGBILJETTER FRÅN ARLANDA DAGEN INNAN JULAFTON SJÄLVKLART ÄR SLUT REDAN NU OCH ATT DE ENDA SOM FINNS GÅR 6 TIMMAR EFTER ATT MITT FLYG LANDAR KOSTAR 700 SPÄNN SOM JAG INTE HAR.

Så. Nu ska jag gråta i en vecka.

kl

Just nu är jag frussen ända in i märgen. Att sitta i ett kallt klassrum i 2 timmar och sen sätta sig i en iskall bil var inge kul...

Just nu har jag precis satt igång spotify och ska leta rätt på lite bra städ-musik, så ska jag städa mitt rum och hallen!

//r

meen buss/tåg till stockholm + flygbuss till arlanda!

Just nu kollar jag på Kardashians och funderar på hur jag bäst ska underhålla mitt sockerberoende under dagen.

Det är från Arlanda jag ska. Men hur som helst spelar det ju ingen roll, det är lika dyrt att åka från Stockholm som från Arlanda. Fattar inte hur jag kan vara så förbannat korkad. Fy fan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 190
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 911
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 762
Senast: qitis
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka