Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu borde jag nog gå och lägga mig så att jag kanske orkar upp och spela lite AC III på brors xbox medan han är i skolan imorn...
(Stormkast, borde man börja med AC I eller spelar det ingen som heeelst roll?)
Just nu har sjuklingen precis fått i sig en kopp te och ska sno brorsans xbox sålänge han är i skolan. Har en känsla av att det blir Fallout: New Vegas... till att börja med
Just nu funderar jag på om det är smart att börja använda glasögon utan styrka för att kanske lyckas skydda ögonen i alla fall lite grand. Hornhinnan går så lätt sönder om jag får in nåt i ögat, så det kan ju faktiskt vara en idé?
Just nu är jag bara så jävla uppgiven. Över allt. Min kropp, jobbet, min chef (min JÄVLA chef), sjukskrivningen, att jag ska börja plugga (och tänk om jag inte klarar DET HELLER?). Att jag inte har någon.
Det höll ju himla länge mitt goda humör.
Sova 12 timmar kanske.
Kropp & Själ
Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Hundavel & Ras När jag letade ras nu för ett tag sedan läste jag ett antal hundrasböcker från början till slut och skrev ner alla raser jag var nyfiken...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.