Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Just nu borde jag nog gå och lägga mig så att jag kanske orkar upp och spela lite AC III på brors xbox medan han är i skolan imorn...
(Stormkast, borde man börja med AC I eller spelar det ingen som heeelst roll?)

kl

Just nu sitter jag och är lite sur på mig själv att jag sitter på buke när jag borde fixa grejerna till skolan.

Just nu sitter jag i min säng med min älsklingsmugg fylld med kaffe bredvid mig och väntar på att det ska svalna. Då bli det kaffe och julkalendern!

//r

Just nu har sjuklingen precis fått i sig en kopp te och ska sno brorsans xbox sålänge han är i skolan. Har en känsla av att det blir Fallout: New Vegas... till att börja med :D

Åh, det lät härligt. Det tänkte ju jag med, men hade vart roligare om jag haft sällskap.. hmm.. får ta me kameran o fota lite, om jag hinner sen...

//r

Ja sällskap är mycket trevligare! Tyvärr hade jag inget heller, men jag lyssnar på podradio så jag underhåller mig ändå :)

kl

Just nu ska jag äta lunch, det blir nog soppa.

KL

Just nu funderar jag på om det är smart att börja använda glasögon utan styrka för att kanske lyckas skydda ögonen i alla fall lite grand. Hornhinnan går så lätt sönder om jag får in nåt i ögat, så det kan ju faktiskt vara en idé?

Just nu är jag bara så jävla uppgiven. Över allt. Min kropp, jobbet, min chef (min JÄVLA chef), sjukskrivningen, att jag ska börja plugga (och tänk om jag inte klarar DET HELLER?). Att jag inte har någon.

Det höll ju himla länge mitt goda humör.
Sova 12 timmar kanske.

KRAM och du vet precis var jag finns om du vill gnälla ur dig noveller om precis vilka stora eller små saker som helst. En annan gång är det jag. <3

kl

Just nu tittar jag på SNL (Seth MacFarlane, jag blir fan kär!) och har sjuka cravings efter ostbågar.

<3
Jag känner för fina människor alltså :)
(och ja, bara att ösa ur sig tillbaka!)

Just nu är jag på väldigt mycket bättre humör (förutom angående jobbet, men nu är det faktiskt helg) och ska göra våfflor! Det blev visst inga igår.

Kl

Just nu sitter jag och motspelar Salem Al Fakir - I'm so happy eftersom grannen har kört Hoobastanks The reason på repeat hela eftermiddagen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
46 47 48
Svar
951
· Visningar
29 897
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 042
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar