Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

*KL*

Alldeles nyss såg jag att en användare på S registrerade sig för över elva år sedan. Då tänkte jag att jag skulle kolla hur länge jag själv varit reggad, och hupp hupp det var precis 10 år. Kill me now. Allvarligt talat, det känns lite som om det räcker i alla fall för den här användaren. Jag skriver ändå inget längre. (Om jag ändrar mig så lär det väl märkas.)

Preliminärt då: Farväl, grymma värld!

Äsch, 10 år är väl något att fira!

KL

Jag är så SJUKT irriterad (haha..........) för att jag är sjuk!! Bättre än igår men ändå helt risig och dan. Blir anfådd av att gå till toaletten och har legat och småsovit hela dagen. JAG VILL VARA FRISK.

Kl

Just nu sitter jag på bussen och är lite nervös över om jag kommer till skolan. Vi har inte problemet att bussarna inte håller tiderna - vi har problem med att de inte håller sig på VÄGEN öht!

Just nu längtar jag efter att få vara åtminstone lite förälskad i någon som faktiskt vill ha mig också.. Saknar den sortens närhet.

*kl*

Just nu sitter jag på jobbet och inväntar eleven som ska skriva tenta medan jag avnjuter en kopp varm choklad.

Just nu sitter jag och fånler i soffan och försöker hålla mig från att börja fnittra. Störtlöjligt :D Men Emil Jönsson var ju faktiskt i bild och pratade :p
I mean hellooooo.

Oooh och nu Grip, det är ju ingen ände på snyggingarna haha. :angel:

Just nu känner jag att jag skulle behöva ett ligg. Eller fem.
SFA så det förslår!

Och grubbla och älta lite mindre.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
44 45 46
Svar
919
· Visningar
28 614
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 042
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Uppdateringstråd 30