Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu är jag så jäkla chokladsugen, vilket jag varit heeela dagen verkligen... Och din Non Stop-info gjorde inte saken bättre kan jag säga! ;)

Kl

Just nu försöker jag förlika mig med att ha fått svart på vitt att mina känslor inte är så besvarade som jag vill (men det VISSTE jag ju). Och med att stressnivåerna är på helt nya nivåer och jag vet inte vad jag ska göra.
Men. Börjar jag dra allt det här så blir det ju en roman.
Så just nu ska jag försöka sluta panikbita ihop käkarna eftersom det har börjat göra förjävla ont. Godnatt!

kl

Just nu har jag ätit lite frukost och ska gå tillbaka till sängen och sova en stund. Har tillbringat morgonen på vårdcentralen och det var som jag misstänkte -halsfluss. Så ska vila en stund innan jag åker till apoteket för att hämta penicillin och sen till stallet.

Just nu försöker jag peppa mig själv till att ta en dusch och renbädda sängen. Känns så jobbigt........

KL

Just nu väntar jag på att hämtmaten ska plinga på dörrn, sedan ska jag städa och ta tag i mitt liv..

Just nu sitter jag och försöker motivera mig själv till att lyfta rumpan från sängen och byta ut myskläderna mot något mer passande inför kvällens festligheter. Går sådär bra.

Oj, det lät... som lite allvarliga funderingar? Jag funderade på samma sak igår faktiskt och då har jag sagt i flera år nu att jag nog inte ska ha några barn...^^

Just nu har jag precis gjort en kopp kaffe o väntar på att den ska svalna.

//r

Jo jag har faktiskt stor längtan efter barn och de blir inte bättre av att alla vänner runt omkring har skaffat :( Dock vill jag göra såmycket mer , resa osv så det får dröja ett tag till och bara 24 så:)

Okej! Nej, men då är det ju lugnt. Det låter som om vi är lika, jag vill också resa massa först! Barn om kanske... 6-7 år, kanske några fler år också, känns lagom...

----

Just nu sitter jag i soffan med en liten kattflicka i knät och ska äta yoghurt till frukost.

//r

KL

Just nu ligger jag i sängen. Väcktes tidigare av ljudet från snöplogen(!)... Så, nu har första snön kommit här :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
27 603
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 041
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar