Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Just nu har jag lite lätt dåligt samvete efter att ha väckt pojkvännen med en hyenanysning som fick honom att halvflyga upp sådär som folk i filmer alltid gör när de vaknar från en mardröm. (Fast innerst inne var det ganska roligt :angel: och inte heller mer än rätt, eftersom aset smittade mig med denna helvetiska förkylning från första början.)

Senast ändrad:

KL

Hittade just hem efter att ha irrat bort mig i skogen på en promenix, var ute i två timmar :D stärkande med frisk luft må jag säga. Lagar tjockpannkaka med bacon och sneglar på svt2 :D

Just nu befinner jag mig återigen i mitt älskade Barcelona. Har suttit nere vid hamnen idag i t-shirt och lapat sol. I detta ögonblick med en flaska vin och lyssnar på musik.

kl

Just nu har jag precis återhämtat mig efter att ha skrattat i tio minuter åt Expressens intervju med Jimmie Åkesson om "den nya skandalen" som alltså innebär att han plåtats med en Toblerone. DEN SKANDALEN! Man får tycka precis vad man vill om SD och vilket parti som helst, men ingen människa vid sina sinnens fulla bruk kan anse det här vara en skandal. Jag ogillar normalt svensk kvällspress, men den här gången är jag bara road. Det är en sådan fantastisk humor. Helt otroligt.

Är det sant?>.<

kl
Just nu sitter sambon och jag och försöker fixa ihop underlag till BaB.

kl

Just nu sitter jag med feber, kollar gameplay videos av Batman Arkham City på youtube, funderar på om jag borde spela Cthulhu: Dark Corners of the Earth hela natten och förbannar mina vänner (Stormkast bl.a :cool: ) som håller på att förvandla mig till spelnörd.

EDIT:
https://www.youtube.com/watch?v=nFzdIaBnckg
BWAAAHAHAHAH good old days, hahahah övertrött.
(If I were a deep one...blub blub blub blub..)

Senast ändrad:

:angel:

Du mååååste kolla The Auzzie Gamers gameplays om du inte redan gjort det. Jag har aldrig skrattat så mycket till någonting i hela mitt liv, speciellt Hitman- och de nyare Assassin's Creed-serierna är underbara. Och Criken. CRIKEN! Alla videor är inte bra men jag kan gärna skicka en "att börja titta in dig på"-länklista, haha.

Senast ändrad:

:angel:

Du mååååste kolla The Auzzie Gamers gameplays om du inte redan gjort det. Jag har aldrig skrattat så mycket till någonting i hela mitt liv, speciellt Hitman- och de nyare Assassin's Creed-serierna är underbara. Och Criken. CRIKEN! Alla videor är inte bra men jag kan gärna skicka en "att börja titta in dig på"-länklista, haha.

Jag vet vad vi ska göra när jag och en 3litersbox med SomeZin hälsar på :D
Tills dess ska jag försöka spela in mig lite :angel:

Jag inser nu att jag kommer komma så långt att jag fixar upp startmenyn på spelet och sen kommer jag inte våga spela mer. YEAH, Lovecraft!

Vi har en plan!

Dark Corners är för övrigt fantastiskt. Go for it! Fast gärna med en lampa eller två.

Visst är det!
Såg det typ som skräckfilm när mitt ex spelade det vid... -06?
Med tanke på hur läskigt det var då lär jag inte få någon som helst sömn om jag börjar spela nu :p

Haha, jag har bara sett det som gameplayvideos och det räcker och blir över. :angel: (Men att hela skälet till att jag en gång alls började titta på gameplays var att jag ville se spel som jag själv aldrig vågade spela, det håller vi tyst om va?)

Just nu sitter jag med feber och numera även hjärtklappning efter att ha.. ja, startat spelet. Ska nog spela imorn och sova nu. Ja.

Just nu funderar jag på om jag ska strunta i att sova inatt eftersom jag måste gå upp vid 5 och släppa ut hästar ändå. Vad som talar för är att jag är så morgontrött att jag knappt kommer ur sängen och behöver sätta sex alarm. Då KANSKE jag vaknar. Vad som talar emot är att jag gäspat sedan 21 och är helt slut.

Just nu sitter jag själv på kaffehus i Linköping och väntar på tåget hem. Kl 17 ikväll. Heja! Om någon är i krokarna säger jag inte nej till sällskap :p

Just nu sitter jag framför buke, äter popcorn och funderar över varför världen är överbefolkad av idioter. :p

KL

Just nu sitter jag och njuter av min lediga dag och tittar ut på snön som vräker ner ute! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
44 45 46
Svar
919
· Visningar
28 623
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 042
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar