Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

KL

Just nu sitter jag och luktar på mitt hår!

sweet-jesus-have-mercy.jpg

:rofl:

kl

Just nu torkar jag tangentbordet ren från halvtuggad, halvsmält choklad. Pojkvännen lurade i mig en bit med mint i :cry: och eftersom jag inte direkt är finkänslig och subtil när jag råkar äta något äckligt, så... var min naturliga reaktion att öppna munnen och med ett kräkljud häva ur mig chokladen rakt ut på bordet. Jag förväntar mig en sista minuten-inbjudan till Nobelfesten.

Sicken tursing att du inte var med när jag och la familia åt en vidrig skapelse på en restaurang vid Göta Kanal i Sörping :D Jag minns det än idag! Jag och mormor beställde samma sak - räkröra i nån form av hård pannkaka formad som en hatt. Räkröran var typ dränkt i vinäger, så när jag tog första tuggan gjorde jag en min som talade om precis hur äckligt det var (Omedvetet, för jag är ganska bra på att hålla masken och tugga annars). Så jag fick ju Sveriges utskällning från både mormor och mamma att "SÅ GÖR MAN MINSANN INTE!!!". Sedan åt mormor. Och gjorde en ännu värre grimas och spottade tillbaka räkorna på tallriken :rofl:

Just nu undrar jag om Saving Private Ryan kanske inte var ett så jättebra filmval när man är mitt uppe i lite najsigt smeksex (fult ord däremot) och dessutom ska hålla masken helt och BARA KOLLA PÅ FILMEN eftersom det var folk runtomkring varav en av dem min gamla fritidsledare och hej och hå :angel:
Och sen fylls datorskärmen AV TARMAR!

Sexy stuff! Lyckades dock hålla mig helt för att börja asgarva åtminstone, så poäng till mig, I'm sure.

Och jajaa jag var för lat för att leta upp den där sextråden, men så himla misslyckat var det här faktiskt inte hahah.

//trött småbakis och extremt lättroad.

KL
Just nu funderar jag på varför folk använder en miljard hashtags på Instagram? Utöver mina djupa funderingar över livet, universum och allting kollar jag på storslalom och packar upp den sista av alla mina klädpåsar. Det leder mig till frågorna: Varför har jag så mycket kläder? och Vad kan jag göra mig av med?

KL
Kollar jag på världscupen i hästhoppning och ser ut ungefär :eek: när Roger Yves Bost rider. Maken till flax och yvig ridstil har jag aldrig sett!

Mucho fascinerande. Hästen måste ju bli enormt störd men samtidigt hoppar de ju GP och med bra resultat också.

-kl-

Just nu ligger jag nerbäddad i sängen och väntar på att min pojkvän ska servera mig te, nötter och nya avsnitt av Homeland :D

Just nu är jag lagom nördig och kollar reprisen av längdskidåkning som jag... också såg igår haha. Har inget med Emil Jönsson att göra :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
46 47 48
Svar
952
· Visningar
29 963
Senast: Tranan
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 042
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar