Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Just nu surfar jag runt på systembolaget och kollar in alkoholfria sortimentet. 'Äntligen' en ursäkt att prova en massa, haha :p

Alkoholfritt sortiment? Vadan detta?

kl

Just nu läser jag Wikipediasidan om Titanics förlisning, av någon outgrundlig anledning. Tror att jag började läsa om dödsstraff och sedan lyckades hamna här.

Fått Saroten utskrivet, mest för att läkaren hoppas det hjälper mot smärtan i händer/armbågar/axlar. Men också med den fina 'bieffekten' att det är ångest- & orosdämpande. Woo.

Och, det är aja baja att blanda med alkohol, iaf i början.
Hence, lagrad julmust, ginger beer och alkoholfritt sommarvin ett par veckor framöver ;)

Just nu är jag väldigt nöjd över att ha lyckats skissa lite idag, med färgpennor dessutom!

Behöver man en ursäkt för det? :p

Just nu ligger jag i sängen och försöker böja på högerbenet. Fick en spark över knät igår och satan vad det svullnat över natten!

Jag ska inte ljuga, hade hellre druckit Jeremiah Weed och rödvin ikväll ;)
Men lagrad julmust och Ginger Beer blir nog inte fel det heller!

Hehe, jag har aldrig smakat på något av det du nämnde. :angel: (Nej, jag har aldrig under mina 23 år druckit julmust.) Men usch, hoppas du blir av med all skit i alla fall och får någon ordning på kroppen. Själv har jag insett att jag är så låst i hela höften och ryggen att jag inte ens kan stå jämnt med fötterna eftersom det stramar i hela sidan, menehalltsådetfinnsjuAlvedon.

Just nu slötittar jag på Air Force One och gnäller över min ledvärk till... well, pojkvännens hund.

Just nu sitter jag i soffan, slösurfar, kollar på Desperate housewifes (:love:), funderar på om katterna har kvar sina trattar på och väntar på att pojkvännen ska komma hem efter att ha tränat barnen på klubben så vi kan äta smörgåstårta, vattenmelon (chips för hans del) och senare dricka glögg. :p

Jag håller tummarna, börjar bli tröttsamt det här!

Just nu har jag precis gjort slut på den lagrade musten (god!) och springer således på toa två gånger i minuten. Ungefär.

kl

Just nu lyssnar jag på Fredrik Backman som snackar böcker i P4.
Han låter så... skånsk! (otippat nog, han är ju ändå... skåning ja.)

Just nu önskar jag mest av allt att nån kunde serva mig med mat, så att jag kan stanna i sängen hela dagen och skriva manus. Men katterna är tyvärr inte så bra på sånt. I stället behöver deras låda göras ren. Orkar inte :cry:

Just nu har jag precis sett intervjun Hellner - Northug och bara älskar dem båda två :love: Läser dessutom igenom twitter och såg just "Någonstans på twitter finns det slash med Marcus Hellner och Petter Northug." Hahahah bara tanken.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
42 43 44
Svar
873
· Visningar
26 777
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 041
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar