Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu läser jag Wikipediasidan om Titanics förlisning, av någon outgrundlig anledning. Tror att jag började läsa om dödsstraff och sedan lyckades hamna här.
Fått Saroten utskrivet, mest för att läkaren hoppas det hjälper mot smärtan i händer/armbågar/axlar. Men också med den fina 'bieffekten' att det är ångest- & orosdämpande. Woo.
Och, det är aja baja att blanda med alkohol, iaf i början.
Hence, lagrad julmust, ginger beer och alkoholfritt sommarvin ett par veckor framöver
Just nu är jag väldigt nöjd över att ha lyckats skissa lite idag, med färgpennor dessutom!
Hehe, jag har aldrig smakat på något av det du nämnde. (Nej, jag har aldrig under mina 23 år druckit julmust.) Men usch, hoppas du blir av med all skit i alla fall och får någon ordning på kroppen. Själv har jag insett att jag är så låst i hela höften och ryggen att jag inte ens kan stå jämnt med fötterna eftersom det stramar i hela sidan, menehalltsådetfinnsjuAlvedon.
Just nu slötittar jag på Air Force One och gnäller över min ledvärk till... well, pojkvännens hund.
Just nu sitter jag i soffan, slösurfar, kollar på Desperate housewifes (), funderar på om katterna har kvar sina trattar på och väntar på att pojkvännen ska komma hem efter att ha tränat barnen på klubben så vi kan äta smörgåstårta, vattenmelon (chips för hans del) och senare dricka glögg.
Just nu önskar jag mest av allt att nån kunde serva mig med mat, så att jag kan stanna i sängen hela dagen och skriva manus. Men katterna är tyvärr inte så bra på sånt. I stället behöver deras låda göras ren. Orkar inte
Just nu har jag precis sett intervjun Hellner - Northug och bara älskar dem båda två Läser dessutom igenom twitter och såg just "Någonstans på twitter finns det slash med Marcus Hellner och Petter Northug." Hahahah bara tanken.
Kropp & Själ
Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Hundträning Jo, vi har pratat om det men jag vill helst inte. Jag "förstörde" min förra hund på grund av den press jag la på oss och hon fick aldrig...
Hästmänniskan Men, oavsett inköpspris så kommer ni att älska er häst om det är rätt individ och förmodligen vilja lägga pengarna på veterinärvård om...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.