Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Smaklig måltid! Kvarg är gott!

Just nu... sitter jag här i soffan och väntar på att exet ska komma hem och så ska vi äta middag =) Tittar på "Barnen på Luna" i omgångar på youtube =).

//r

KL

Just nu väntar jag på att vattnet ska koka upp. Varit helt insnöad i andra tankar på em så har helt glömt att äta :o

Just nu sitter jag med MW3 samt lyssnar på scraps från deadmau5. Så jävla BRA. Jag vill ha en ny platta och en ny turné nununu.

Sitter jag och funderar på vad jag ska göra. Borde väl plugga men jag är grymt trött men jag vill samtidigt inte bara ligga och lata mig idag...

Just nu sitter jag och tittar på tv, ska strax åka till jobbet. Börjar bli nervös! Första dan :d

Just nu har jag precis duschat och nu sitter jag och är alldelens grön i ansiktet. Jag har slängt på världens bästa ansiktsmask :) så nu känner jag mig som en ny människa efter världens lataste dag :D

kl

Just nu samlar jag kraft för att göra ett par varma mackor till. Mm, ost och salami. Sedan har jag Ben & Jerrys i frysen också. B&J ja. Men den kostade bara 30:-, så då är det okej.

Just nu sitter jag i soffan med den sjukaste träningsvärken och funderar på om jag ska gå upp i sängen och kolla klart på tv reda nu. Risken är bara att jag somnar. Visserligen gör det inget för jobbet kallar i morgon men alltså... 20.15? :p

*kl*

Just nu sitter jag och pluggar religion till ett prov jag skall ha imorgon. Inte så smart. Till råga på allt har jag världens värsta mensvärk. Jag hatar det, men jag skall ju ha det 50 år till så - woho, bit ihop och le :mad: :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
26 754
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 041
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar