Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu... sitter jag här i soffan och väntar på att exet ska komma hem och så ska vi äta middag =) Tittar på "Barnen på Luna" i omgångar på youtube =).
Just nu har jag precis duschat och nu sitter jag och är alldelens grön i ansiktet. Jag har slängt på världens bästa ansiktsmask så nu känner jag mig som en ny människa efter världens lataste dag
Just nu samlar jag kraft för att göra ett par varma mackor till. Mm, ost och salami. Sedan har jag Ben & Jerrys i frysen också. B&J ja. Men den kostade bara 30:-, så då är det okej.
Just nu sitter jag i soffan med den sjukaste träningsvärken och funderar på om jag ska gå upp i sängen och kolla klart på tv reda nu. Risken är bara att jag somnar. Visserligen gör det inget för jobbet kallar i morgon men alltså... 20.15?
Just nu sitter jag och pluggar religion till ett prov jag skall ha imorgon. Inte så smart. Till råga på allt har jag världens värsta mensvärk. Jag hatar det, men jag skall ju ha det 50 år till så - woho, bit ihop och le
Kropp & Själ
Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Hästmänniskan Ja, det hade ju varit en bra idé kanske. Tack för tipset om ridlägerhästarna :) risken är dock att man blir helt förälskad och så blir...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.