Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu har jag precis sett film (Cockpit, väldigt bra) har käkat lite (mycket) godis och nu känns faktiskt sängen väldigt lockande men det kanske är lite väl tidigt...
Jag har precis rusat iväg för att se vad det var med kissen. Hon satt inne i sovrummet och skrek, lät ju som om hon fastnat eller något. Men icke, hon bara satt rakt upp och ner mitt i sängen och skrek. Mardröm? Mysig är hon nu i alla fall.
Just nu ligger jag och äter sesamkakor, men funderar över om jag ska våga gå på bio ensam sent ikväll i den relativt främmande stad jag befinner mig i just nu. Jag VILL våga!
Kropp & Själ
Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Kropp & Själ Det är en tolkningsfråga. Från 6.30 till 18.30 jobbade jag och hade således väldigt många i närheten, både personal och intagna :p (Även...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.