Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

*kl*

Just nu har jag i ren aggression över mitt allmäntillstånd städat lägenheten. Det är ju förvisso ett bra sätt att ta ut aggression på, men det kostade energi som jag inte har. Suck.

Just nu undrar jag var fjärrkontrollen till tvn är.. Jag vill ju byta kanal! Eller rättare sagt, jag vill byta till tv-spelsmode.

kl

Just nu vill jag spela Borderlands 2 och skrika om hur mycket jag gillar när folk (och spännande monster) skriker medan de brinner till döds.
Gärna i visst sällskap.

Edit:
Och så äter jag alldeles, alldeles för mycket choklad.

Senast ändrad:

Just nu sitter jag och kollar på alla intervjuer med Kristen Bell som finns. Nya favoriten. Hur skön får man bli? (tips; sök kristen Bell Ellen sloth).

Just nu läser jag bloggen Någons farsa. Av Fredrik Backman. Efter att ha läst igenom HELA fredrik.cafe.se
Jo jo. Vad gör jag när den HÄR tar slut då?
(ja j, jag läser den tredje bloggen, men ändå)

Just nu funderar jag på allvar på att inte ha mänskliga relationer ens på vänskapsnivå mer, utan leva mitt liv själv med jobb, konserter, alkohol och häst och that's it, för jag är så absolut kräkless på att antingen jag eller de aldrig har tid eller råd att träffas och på att det därför känns som en börda och ett tvång att ta minsta lilla chans till att ses. Och när man ändå väl gör det så är jag alltid det tredje hjulet som aldrig vet vad jag ska säga eller göra och bara är tråkig. Eller så lyssnar ingen på mig och skiter i att jag har en vit månad och sitter och blir aspackade, egentligen har jag väl mig själv att skylla som ska vara nykter och tråkig på helger men ja. Gnäll, men jag är så uppgiven, inte arg men bara trött och orkeslös.

Rent praktiskt så redigerar jag just nu några halvhjärtade försök till seriösa foton som jag tog på pojkvännens katter häromdagen, samt skissar lite på ett par teckningar. Lustigt egentligen hur ens kreativa ådra bara BANG så fort man är lite låg. :p

Just nu ska jag förberedda mig inför ikväll, är Twilight som gäller hela kvällen och typ natten ;) :D

Just nu funderar jag på om jag inte borde gå ut i köket och börja med maten. Jag är dessutom sugen på att baka något, men vet inte vad. Och jag vet att när jag väl börjat kommer jag tröttna på nolltid :p

Just nu njuter jag av mina nyvaxade ben (det var länge sen de var såhär lena!), tittar på katterna som leker med varsin myntaboll och funderar på att ta en "natt"macka med räksallad :d

Just nu läser jag ännu ett fantastiskt skrivet blogginlägg i raden av fantastiska blogginlägg och undrar varför författaren till nämnda blogginlägg inte är journalist/krönikör/you fucking name it.

((HÖR DU DET STORMKAST VA?!?!?))

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
35 36 37
Svar
732
· Visningar
22 790
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 030
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar