Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu sitter jag i soffan och funderar på när (jag hoppas på vilken sekund som helst) jag ska ta tag i mitt liv för ikväll och ignorera hur trött jag är. Rastlösheten börjar bli större än tröttheten, tack och lov för det!

Just nu är jag nyvaken och hoppas att det finns någon bra film att slösa kvällen på. Så skönt att äntligen få sova några sammanhängande timmar.

kl

Just nu tittar jag på en dokumentär på svtplay och försöker slita mig från den och från buke så att jag kan lägga mig och sova.

Just nu tittar jag på Dobidoo och gör stora ögon över vilka spännande och kreativa låtar som gjorts. Det är ju.. ja jag vet inte..

Haha, jag såg också just på Dobidoo i väntan på Skavlan och gjorde stora ögon över hela... programmet i sig. :D

Jag sitter och funderar på varför jag åt så mycket polkagris. Tänderna blir ju ludna och äckliga! Mot tandborsten, pronto!

Det är väl onödigt? :D

Just nu funderar jag på om jag orkar sätta på TVn eller inte.. Tåls att fundera en stund till på :p

Just nu slökollar jag på Pulp Fiction och börjar bli redigt bakis efter banditbåten.
Kvällsbakfylla SUGER.

kl

Just nu försöker jag slita mig från buke så jag kan gå och borsta tänderna och lägga mig och sova!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
35 36 37
Svar
732
· Visningar
22 790
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 030
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar