Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu sitter jag och pluggar inför kommande källtextseminarium. Texten som skall behandlas är Mary Wollstonecraft och hennes "till försvar för kvinnans rättigheter". Är avundsjuk på den andra gruppen som fick Rosseau.
KL
Just nu sitter jag och är ledsen, har ont i huvudet och tänker en massa. Fick precis reda på att en vän till min mamma har gått bort, 58 år gammal. Så mycket hemskt den människan har fått vara med om de senaste åren... Hon och mamma skulle ses och fika imorgon..
Kropp & Själ
Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Ekonomi & Juridik Läste att flera stycken skulle göra någon samlad anmälan mot Dunstan. Dom ersätter typ ingenting. Vet inte hur det har gått med det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.