Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Sitter på Flashback och försöker leta på en snygg SS-officershatt. Inte på samma sida dock.

Och än en gång ligger jag i sängen, oförmögen att på egen hand ta mig upp.. Hemsk känsla!

Just nu spelar jag Assassin's Creed 3 och käbblar med vänner medan jag väntar på att pojkvännen ska bli klar med sin kycklinggryta. Hade jag varit man hade jag officiellt varit ansedd som ett as.

kl

Just nu sitter jag och har lite dåligt samvete över att jag ätit godis, men har nästan 50,000 steg idag så... jag är väl värd det.

Sitter och väntar på ett informationsmöte på mitt nya jobb! Skulle börjat 8.00 varit här sen 7.45 Vet inte vart jag ska eller om det är fler som ska vara med! Sitter i entrén just nu, varit uppe och pratat med en annan avdelningschef som inte visste om något! Känns bra!

Oj, hoppas det ordnade sig med det där mötet!

Got2Be: Shit, 50000 steg, bra jobbat!

-------------

Just nu sitter jag här i soffan och väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan sätta in min lunch-mat =)

//r

Just nu är jag lat men har tvättstuga och det är ju bra. Väldigt fundersam över hur det blir med jobb och så då chefen nu sitter i häktet :/

Nyss hemkommen från första samtalet med terapeuten. Kändes jobbigt men bra. Kommer förmodligen bli medicinering snart. Och nya möten varannan vecka ett tag framöver. Det kommer nog bli bra hoppas jag.

Kladdkakan är slut!! ;)

KL

Just nu har jag kommit in från en promenad med hunden och ska nu laga lite mat :)

Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät, sambon bredvid, kollar på TV och försöker hålla koll på katterna bus som flänger runt lite, i alla fall den ena av dom, säger då det... :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
28 29 30
Svar
592
· Visningar
20 142
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 024
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar