Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu ska jag bege mig ut i det iskalla vädret för att lämna hund hos mormor. Och jag som inte ens äger en jacka. Kulkul..

Kl

Just nu... sitter jag på jobbet och väntar på att något ska hända :angel: (Räknar ner tiden, 1½ timme tills jag får gå hem)

kl

Just nu sitter jag på jobbet. Har inte folk bättre saker för sig på en lördag än att ringa och beställa saker... *mutter*

*kl*

Just nu sitter jag bara och slöar vid datorn fast jag borde städa och skriva uppsats. Fy på mig! :angel:

Lyssnar på 'Kiss Me' med Carpark North och tycker att någon borde göra just det. Gärna en viss någon, men det är ju inget måste.
Närhetstörstande just nu? Näejdå!

Just nu har jag tittat klart på "Torka aldrig tårar utan handskar" och är fylld med lika mycket värme och vemod och sorg som när jag läste (nåja, lyssnade på) boken. Blev väldigt glad över att Paul var precis så som Gardell gestaltade honom i ljudboken; bögarnas bög :D, och att Rasmus och Benjamin är så fantastiska som jag hade hoppats.

Jag vill också ha mat!
Just nu är jag hungrig och irriterad, väntar på att sambon ska lämna datorn och komma och hjälpa mig istället.

*kl*

Just nu... skriver jag på min förbaskade Historia uppgift som aldrig vill bli klar
och lyssnar på musik för att fortsätta vara fokuserad :p

(Att vara inne på Buke är inte alls distraherande? :angel:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
572
· Visningar
19 795
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 024
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar