Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Lyssnar på 'Kiss Me' med Carpark North och tycker att någon borde göra just det. Gärna en viss någon, men det är ju inget måste.
Närhetstörstande just nu? Näejdå!
Just nu har jag tittat klart på "Torka aldrig tårar utan handskar" och är fylld med lika mycket värme och vemod och sorg som när jag läste (nåja, lyssnade på) boken. Blev väldigt glad över att Paul var precis så som Gardell gestaltade honom i ljudboken; bögarnas bög , och att Rasmus och Benjamin är så fantastiska som jag hade hoppats.
Kropp & Själ
Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Kropp & Själ Ja precis, karbamid! Det slank dit ett n i stället 😅
För mig syns bäst resultat när huden är ordentligt återfuktad först och främst och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.