Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Men usch! ;/ behöver du prata kan du skriva PM.

Just nu ligger jag i sängen och är överglad, klarade uppskrivningen till körkortet idag!! :D

Grattis, Bobbo!

*kl*

Just nu sitter jag i soffan med två täcken runt mig, hostar slem och tycker fruktansvärt synd om mig själv. Har en knappt fyra timmar lång föreläsning imorgon som kommer bli en riktig fest, speciellt som den är lagd från kl 9-13. Gillar inte när saker rubbar mina lunchrutiner. :p

Tack snälla!

kl

Just nu är jag full och... eh, inte glad, men i alla fall lite mer ähvafan-likgiltig.

Tack! Nu ska jag iväg och köra upp, ni kan ju gissa hur nervös jag är.. ;)

Just nu mår jag illa och vill gärna gömma mig under mitt varma täcke, samtidigt som jag är sjukt pepp på att få visa att jag minsann kan köra bil, men det suger verkligen att bli bedömd av en främmande människa.
Novellvarning på detta! ;)

Btw stormkast, styrkekram!

Hahaha jag tyckte du skrev 5-7 cigg, lät lite mycket sådär på en gång :rofl:

Bobbo: Grattis! :laugh:

Just nu funderar jag på om jag över huvud taget ska orka göra någonting vettigt idag.

Haha! Så läste jag med, det värsta var att min reaktion inte var värre än " jaha, det var många cigg"

Tack så mycket! :D känns lagom att ta körkort nu börjar är "vuxen" ;)

KL

Just nu ligger jag i sängen men ska masa mig upp och äta frukost för att sen börja packa för Stockholmsresan :)

Då får jag väl säga grattis igen! :D

*kl*

Just nu har jag precis avslutat min lunch och sitter och funderar lite över varför folk ens går på föreläsningar som de antingen sitter och surfar på Flashback, tittar på film eller surrar oavbrutet.

Haha, jag blev inspirerad och sjunger nu med i Daniel Norgrens I could even grow a moustache for you för full hals och låtsas att det låter awesome!!

:D

Nu lyssnar jag på David Gray ( :love: ) och är glad att dagens humörsvängningar just nu befinner sig på en topp!
Och hoppas att de håller sig där till imorgon!

kl

Just nu sitter jag och väntar på att sambon ska prata klart i telefonen så att han och jag kan starta vår myskväll!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
568
· Visningar
19 649
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 020
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar