Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Just nu äter jag blåbärsmuffin, lyssnar på Junkstars och peppar som fan inför Royal Republic ikväll!
(ingen gin denna gång...)

Just nu ligger jag i sängen och samlar kraft till allt jag måste göra idag.. Åååhhh, orkar inte. :(

surfar jag omkring på en viss auktionssajt i jakt på saker jag egentligen inte behöver istället för att skriva på min inlämningsuppgift.

Känner jag att jag skulle må bra av en liten kvällspromenad efter att ha latat mig hela dan.. Men det tar emot.

Just nu sitter jag och stirrar på ugnen för att mina klyftpotatisar ska bli klara. Dessa ska sedan ätas med svärfars enormt goda aioli. :love:

Just nu önskar jag att vetenskapliga artiklar om ichthyosis hos golden retriever skulle magiskt kunna ploppa upp på datorskärmen utan att jag behövde leta efter dem :angel:

hittade precis nykläckta ankungar i ladan, en trevlig överraskning så här sent på hösten! :) men de är sååå söta :) så får hoppas de är starka och klarar vintern :)

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska äta lite till eller om jag ska ta mig till stallet. Och ska jag cykla eller åka moped? Eller ska jag ta bussen in till stan senare och hämta paket, eller ska jag skriva en fullmakt till sambon så kan han göra det när han åker hem från jobbet?
Många funderingar såhär på måndagskvisten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 517
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 020
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar