Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu sitter jag på arbetsförmedlingen och funderar över varför jag bokade ett möte.. Har glömt vad det var jag ville..

Just nu sitter ja på ett café och tjuvlyssnar på de tre tjejer!! Mkt intressant om sex, relationer, könsroller och normer mm!! Många bra tankar!!! :idea:

kl

...sitter jag med MW3 och är så arg på folk online att jag nästan grinar. Pojkvännen undrar trött varför jag spelar om jag ändå bara blir förbannad. "För att det är ROLIGT!!!". :D

KL

Just nu ligger jag i soffan och väntar på att min sambo ska komma hem så vi kan åka och köpa massa chips och godis och annat gott till ikväll :D

Just nu ska jag sätta mig med lite skolarbete, GUUUUD vad gravitationen är stark just nu för det är typ omöjligt att resa sig ur stolen :cool:

kl

just nu ligger jag i sängen med ont i magen av stress för att klockan är så mycket. Planer för dagen? Inga.
Så stressen känns ju... nödvändig :mad:

kl

Just nu sitter jag och är glad över att jag har internet, men lite trött på att jag måste ut och fylla skrittmaskinen och ge mat.

Just nu försöker jag lista ut hur kvällen ska spenderas.
Sitta hemma och köra xbox eller försöka lista ut vart SuperCharger (aka danskjävlarna 2.0) ska sen och festa järnet?

KL
Just nu sitter jag i soffan, kollar på något engelskt trädgårdsprogram med en nyss avslutad frukost på bordet och funderar på om jag inte borde göra något vettigare med min tid.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 499
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 020
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar