Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Sitter jag med en kaffe, har lyckats rensa startskärmarna på telefonen och tycker att min kära väns bandmöte kan ta slut nyss så att jag kan åka över.

Just nu är jag vaken och undrar vad jag ska göra med hela dagen. Samtidigt trött. Shoppingtur redan vid 10 kanske.

Just nu håller jag på att montera ned garderobjäveln i hallen och till min stora lycka blir hallen nästan en hel meter bredare av det...

kl

Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska logga in på skype så jag kan berätta mina nyheter!

Just nu sitter jag och slösurfar medan jag väntar på att oxfilén och potatisgratängen ska bli klara :d

Men sluta göra mig avundsjuk!! Jag vill också ha oxfilé och potatisgratäng! Här blir det pasta och köttfärssås, woopidoo... :p

Just nu ska jag precis ta ett hett bad efter promenad på 2.6mil. Fungerade inte för att rensa hjärnan, som planen var, men det var himla fint.

Men sluta göra mig avundsjuk!! Jag vill också ha oxfilé och potatisgratäng! Här blir det pasta och köttfärssås, woopidoo... :p

Hihi :D

Dessutom var första biten vi köpte dålig så när vi gick tillbaka med den fick vi en nästan dubbelt så stor bit i byte så nu kan vi äta filé i dagarna 3 :d :D

*kl*

Just nu sitter jag och är ömsom deppad över att min katt inte är här och ömsom rätt så glad över att min käresta är så förtjust i henne att han frågade om han fick ha kvar henne hos sig när jag åkte därifrån tidigare idag. :D

kl
Just nu är jag oerhört frustrerad över att man inte kan lyfta ett hus och sätta ner det på lämpligare plats. :mad:

kl

Just nu sitter jag på jobbet och avnjuter de extra 15 minutrarna av rast vi blivit tilldelade idag pga den enorma mängden samtal som bara väller in över alla brädder.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 494
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 020
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar