Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Åh, glass är bra medicin (om inte annat så för själen :p)! Krya på dig! :laugh:

KL

Jag sitter och virkar! En vän drog in mig i träsket och det tog lite tid att komma igång, och jag har fortfarande ingen som helst aning om hur jag byter färg som jag snart borde göra, men jag börjar få ett jäkla flyt nu faktiskt. :D

Menar det! :p
Nu blev det 300g blåbär och mjölk istället (hej antioxidanter och annat bra!) så nu är jag ju mätt. Men det finns förstås en dag imorgon också.

Just nu sitter jag och duttar på foundation och gör mig klar för att åka till universitetet - har en föreläsning och Platon och Aristoteles coming up! :)

Vad läser du? Pluggar en distanskurs på UmU där vi också håller på med Platon och Aristoteles just nu. :p

Knapp

Just nu undviker jag att plugga genom att fly in i min bok. :D

Jag sitter i soffan med en katt bredvid mig och funderar på vart den andra lilla håller hus och så väntar jag på att sambon ska komma hem, är väl någon timma eller så kvar tills dess!

kl

Lyssnar på Lady Gaga och drömmer mig tillbaka till konserten i köpenhamn i söndags.. :love:

Just nu sitter jag i Potsdam och väntar på att min älskling ska vakna. Sedan ska vi åka på hingstparad/hästshow heeela långa dagen! :)

kl

Just nu sitter jag på jobbet och snorar. Var hemma igår pga feber och allmän känna-sig-som-en-överkörd-vattenmelon-i-huvudet-känsla.

Gråter åt Blutengelskämt som antingen är jätteusla eller jätteroliga, jag kan liksom inte bestämma mig.

- Vad får man om man kastar vatten på Blutengel?
- Blötengel

- Vad säger Blutengel när de inte fattar?
- W00tengel

- Vad får man om man slår sönder Blutengel?
- Skrotengel

Jag kan inte ens skylla på att jag sovit dåligt, jag bara dööööööööööör.

kl

Just nu sitter jag och väntar på att sambon ska komma hem så vi kan se på film.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 494
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 020
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar