Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Just nu har jag så fruktansvärt ont i knät när jag försöker böja det att det är löjligt. Lovat att ta min runda på jobbet imorn också - smärtstillande here I come!

Just nu sitter jag och intalar mig själv att jag inte är trött och att man kan inte ha sovmorgon hela livet!

kl

Just nu är jag löjligt lycklig. :love: Sambon har sagt ok att bygga till förrådet så att jag får en liten stalldel, och katten har efter två månader äntligen bestämt sig för att han kan slappa i det svindyra klätterträdet han fick.

...är jag jättefascinerad över att människor tydligen tycker att det är roligt att titta på webcams med... pandor.

:p

Just nu har jag lite ont i hjärtat (inte bokstavligt talat. Eller. Egentligen. Meneh... inte sett ur en sjukdomsvinkel).
Och så sitter jag inne och glor och svär över regnet. Jag vill ju ridaaaaaaa.

kl

Just nu sitter jag och är lite smådeppig för att jag är ensam och jag funderar på om jag ska laga mat nu eller senare.

Kl

Just nu är jag mätt och trött och ledsen för att sambon är i skolan och kan inte mysa med mig!

kl

...har jag skrattat i två minuter för att jag läste tråden "jag har blivit bitter" som "jag har blivit Hitler". Måste nog dra ned lite på antalet WW2-dokumentärer.

kl

just nu är jag sjukt nöjd över att jag inte bara fixade disken utan även rengjorde den intressanta varelse som är diskbänken. It is now shiny :D

(synd bara att jag aldrig får sånna här ryck gällande mitt eget rum)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 499
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 020
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar