Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu har jag så fruktansvärt ont i knät när jag försöker böja det att det är löjligt. Lovat att ta min runda på jobbet imorn också - smärtstillande here I come!
Just nu är jag löjligt lycklig. Sambon har sagt ok att bygga till förrådet så att jag får en liten stalldel, och katten har efter två månader äntligen bestämt sig för att han kan slappa i det svindyra klätterträdet han fick.
Just nu har jag lite ont i hjärtat (inte bokstavligt talat. Eller. Egentligen. Meneh... inte sett ur en sjukdomsvinkel).
Och så sitter jag inne och glor och svär över regnet. Jag vill ju ridaaaaaaa.
...har jag skrattat i två minuter för att jag läste tråden "jag har blivit bitter" som "jag har blivit Hitler". Måste nog dra ned lite på antalet WW2-dokumentärer.
Kropp & Själ
Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.