Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Just nu sitter jag och väntar på sambon för vi ska åka till Münster och kolla upp vart jag ska imorgon.

kl

Just nu väntar jag på att en snubbe ska höra av sig så att jag kan påminna honom om att jag fortfarande är kär i honom.
Jag menar, han kanske har glömt det. Eh.

kl

...är jag nyvaken efter att ha pimplat alkohol tilleh... 9. Slår nästan rekordet till 10 i Århus, men bara nästan.
Jag är så glad att jag i princip inte har någon förmåga att bli bakis för då hade jag väl varit död nu.

kl

just nu sitter jag i soffan och är dödsåksjuk och hungrig. Väntar på att restaurangen ska öppna så vi kan åka och köpa mat!

planerar jag jättefödelsedagsfest samt läser om penis olika nerver, muskler och deras funktion samt vilka delar av mannens kön som har vilken motsvarighet i kvinnans :D

kl

Just nu sitter jag och bläddrar i 'The art of Alice - Madness Returns'. Heeelt fantastisk bok! ...och lyssnar på Twin Atlantic och försöker komma igång med akvarellerna.

The_Art_of_Alice_Madness_Returns_101.jpg

Just nu tog jag mig faktiskt i kragen och började prata. Inte för att det leder till något, but still.
"Men vill du prata eller fråga om något så finns jag här dear"
spontan första fråga, tänkte du göra slut med din flickvän snart?
Känns inte som att just den frågan kommer skickas iväg haha. Gah.

Nu, dags att bevisa för grannarna hur metal jag är genom att byta Darren Hayes mot Eric Gadd ;)

Senast ändrad:

kl

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 18 så jag kan prata på skype med min mor.

kl

Just nu sitter jag på soffkanten och tittar på GW2 gameplay videos. Vill ha en speldator NU så jag kan börja spela -.-

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 517
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 020
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar