Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Just nu sitter jag och funderar över mitt köttintag och om det inte vore ganska lätt att dra ner på det ytterligare. Äter ändå i princip bara skräpkött (smörgåspålägg) och jag MÅSTE ju inte ha bacon i pastasåsen.

Å andra sidan, tonfisk och blodpudding... Helvegetarian lär jag aldrig bli, men ändå! :p Kan ju överväga alternativen i större mån.

Just nu slötittar jag på Planet Earth, dricker ett glas mjölk och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att jag ska kunna somna ifrån denna värdelösa dag...:grin:

kl

Just nu sitter jag och väntar på att vattnet ska börja koka så vi kan komma någonstans med soppan..

Kl
Just nu ligger jag i sängen och kan inte somna om, så jag funderar över tusen saker istället och blir piggare och piggare.

Sitter jag och väntar på att mamma ska hämta upp mig så jag kan skjutsa henne till jobbet och sen ta med mig bilen hem :)

Har varit på en kvällspromenad med sambon och har nu landat i soffan, ska strax dricka varm choklad och äta limpa och delicatobollar :laugh:

kl

Just nu sitter jag och är otroligt mätt efter min födelsedagsmat och efterrätt gjord av sambon!:love::d

Just nu har jag precis beställt massa goda parfymer och grejer av sambon som är på båten och taxfreen :D

I övrigt kikar jag på tv och äter morotsstavar

Just nu mår jag så fantastiskt bra att jag sparkat sönder en glasruta och bankat huvudet i en byrå sp att jag fått ett fint sår. Det är så ROLIGT att må mentalt bra och ha precis ingen i hela världen som förstår en!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
568
· Visningar
19 648
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 020
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar