Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu (eller hela dagen som varit) har jag "grinat" ner mig, då jag inte fick jobbet jag hade hoppats på :cry::cry:

Just nu, som nästan varje kväll, sitter jag och läser buketrådar, kollar hästannonser och hästfilmer på youtube och lite allmänt hästsurfar. För just nu dör jag på att inte ha en häst att sällskapa med.

Äsch jag kör en dubbel!
Just nu är jag oerhört glad och stolt över att ha fått äran att lyssna på en bekants huvudbry. :love:

kl

just nu sitter jag är vill bara grina ögonen ur mig och gå och försvinna!

Vad tråkigt! Hoppas vad det nu är blir bättre snart! Låter inte skoj :(

Själv sitter jag hemma och inser att "internet är slut" så jag får nog leta efter något annat att göra :p

Just nu ligger jag i sängen och väntar på att sambon ska komma hem från träningen. Idiotiska träningstider, 21:30-22:30... Är lite sur över att batteriet på telefonen bara har 5 % kvar, har inget eluttag vid sängen :p

Jag hoppas det med:(

Just nu sitter jag och har lyckats få i mig en macka ska snart åka till praktiken.
Vill inte! Usch.

Just nu sitter jag och duttar på foundation och gör mig klar för att åka till universitetet - har en föreläsning och Platon och Aristoteles coming up! :)

kl

Just nu sitter jag på jobbet, får se om halsen pallar med att prata hela dagen.

Just nu sitter jag i soffan och tycker extremt synd om mig själv (influensa). Funderar på om inte detta innebär att jag får äta en massa Oreo-glass. Jag menar, jag är ju sjuuuuk.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 459
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 020
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Uppdateringstråd 30