Fodergrind?

Syrax

Trådstartare
Tips på billigaste automatiska fodergrinden?

Jag kommer inte kunna lunchfodra kommande vinter, så därför behöver jag lösa fordringen på något annat sätt. Fri tillgång fungerar inte.

Tips på billigaste automatiska fodergrinden?

Jag kommer inte kunna lunchfodra kommande vinter, så därför behöver jag lösa fordringen på något annat sätt. Fri tillgång fungerar inte.
Jag har feed x g-11 och är rätt nöjd, tyvärr är den inte alltid pålitlig om det är plusgrader och blött/blötsnö och sen blir flera minusgrader. Då är risken att elrepet fryser fast när det ska rullas in. Handtaget släpper ju ändå och faller till marken men det vill till att hästarna vågar gå över tråden när den ligger på marken. Sen vet jag inte vad du tycker är billigt men jag har haft min nu i minst fyra vintrar och den håller än. Ca 1500 kronor..

Liknande trådar

Foder & Strö Haha visste inte hur jag skulle formulera rubriken 🙈 Jag har en häst som varje vår när det börjar växa blir svullen runt ganascherna...
Svar
9
· Visningar
536
Senast: iNHALE
·
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar... 2
Svar
23
· Visningar
2 331
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
568
Senast: Sryoqwe
·
Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 107
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31