Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Alltså jag har aldrig skrivit något mer ostrukturerat än det här, jag ska inte ha tillgång till en dator när jag är arg och trött och har väl redigerat inlägget typ 10 gånger utan att få det bättre nu. Men tack. <3

Men jag är inte ens halvnöjd. Eller nu är jag kanske det. Efter 40 redigeringar till. Men. Blöhö. Sömn. Avslappning. Blodtryck.

funderar på att sno hela din blogg och sen skicka runt till tidningar.
Kan ju bara ge ditt nummer när de vill att jag ska komma till arbetsintervju liksom :)

(När jag läser igenom 300inlägg på Fredrik Backmans blogg. Och tycker att HAN skriver lika bra SOM DU GÖR. Fattar du då eller? Va va va??)

:devil: och hör sen.

Just nu sitter jag i soffan och väntar på att sambon ska komma hem och så kikar jag på Halv åtta hos mig under tiden. :D

Just nu ligger jag i stallkläderna framför tvn, ska snart duscha och äta något, för är hungrig igen trots att jag åt middag för bara 3h sen. :o

Haha du menar så att du kan avskräcka alla potentiella arbetsgivare med alla texter som klart och tydligt är skrivna av en dödsknarknazistrasistsexist eller? Kom nu ihåg att jag enligt genusfolket på FZ FAKTISKT INTE VILL ATT MINORITETER SKA HA RÄTTIGHETER eftersom jag tyckte folk kunde sluta gnälla på kvinnorna i Hitmantrailern. :angel:

För övrigt skulle du kunna printa ut hela din blogg och skicka som personligt brev.

Just nu är jag nyss hemkommen från underbar ridtur med vänner + fin häst och ska sova. Genast. Snark.

Men du har trots allt skrivit andra inlägg ;)
Min blogg ja. Jaja. Den ja. Ska väl... skriva i den. Också. Ja.

Just nu är jag svinigt fucking irriterad på att personen jag behöver prata med och skulle prata med idag inte besvarar sms och trycker bort mig när jag ringer. SLUTA FEGA. :mad:
Det är inte som att jag kommer säga upp vänskapen med dig, då hade jag gjort det för jävligt. länge. sedan.

Just nu ligger jag nyvaken i sängen, jag får sova tills kl 8 om jag vill, och det antar jag att jag vill, så gör det. ;) ZzZzZ...

Just nu sitter jag hemma hos min mamma, är trött så att ögonen går i kors på mig men ORKAR INTE masa mig ut till bilen och ta mig hem. SÅ skönt att det är fredag i morgon!!! Och att jag ligger på plustimmar och därmed kanske eventuellt kan ta helg lite tidigare (om jag bara får tråkiga uppgifter på jobbet i morgon :p).

Åh, den är så himla bra!! :D

maximus-rapunzel-tangled-wallpaper.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
39 40 41
Svar
813
· Visningar
24 940
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 032
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025