Secret Santa 2024

Jag ska visa bild på allt sen, men ska börja med en på dottern och hennes stickade sockor hon fick av snälla buketomten, hon blev SÅ glad för dom, tog på sig direkt (och naturligtvis glittertofflorna över 🙈).

Bifogade filer

• IMG_2680.webp
    IMG_2680.webp
    140,2 KB · Visningar: 55
Wowowow, min tomte har varit mer än generös i år! Verkligen jättestort tack för de fina klapparna! 🤩😍

Visa bifogad fil 159442

Katterna har fått två påsar Dreamies och söta små spindlar att leka med. Perfekt storlek att kasta och bära runt på. 😻

Jag har fått en massa rosa godis - små karameller, en strut med choklad från bästa staden, ett paket Lindt, och smaksatta dadlar. Även en rosa bok med inspirerande och peppande citat. 😀

Sedan har jag fått hela FYRA olika teer som alla doftar ljuvligt. Dricker ett nu tillsammans med julfrukosten. 🩷

Sist men inte minst har jag fått tre stycken pocketböcker av svenska författare. Perfekt för mig som har läst nästan endast på engelska under väldigt många år men som vill bekanta mig mer med svensk litteratur. Alla tre böckerna verkar mycket intressanta, så jag ser fram emot att läsa dem! 🤩

Tack så jättejättemycket, snälla tomten! Dessa klappar är verkligen fullträffar, och jag känner mig sååå bortskämd. 🩷
Jag älskar Fredrik Backman och har läst allt av honom, så om du inte gillar just denna så ge nån av hans andra en chans :)

Och Engelsk sommar är mitt absoluta favoritte, så hoppas du gillar det! :)

Tomte --> Snällt tomtebarn/Offer
Tranan --> Madalitso
Klara --> parellikusken
ii-ssa --> Sweep
Hippocampus --> Cambodia
cewe--> _Elly_
Mirre —> zassoo
Malibu_Stacy —> EZMK
Sonic76 —> Malibu_Stacy
Therese1988 -> Sonic76
Snurrfian --> Wingates
Malin_L —> hagel
Diabetikern --> Fjordfrälst
Blacksmithfarm --> Youmeoh
Lumos_Nox--> Malin_L
Ninnurur-->Blacksmithfarm
_Elly_ —> Nixehen
cambodia--> Cattis_E
Keb71-> Hippocampus
sweep --> Ninnurur
Wingates --> Halcyon
Caoimhe -- Maalhiin
Nixehen —> ii-ssa
Madalitso —> lil-sis
Jeps‐‐> Mirre
Youmeoh --> gul_zebra
Zassoo —> Bapelsin
Masqueradee--> Jeps
WS6 --> Therese1988

Det är det! Kanske lite lätt ledtråd, men jag orkade inte tänka ut nått smartare 😁🙈

Vad kul att du gillade det! Böcker är svårt att köpa till andra tycker jag, men jag gjorde en chansning så får du se vad du tycker 😁
Jag tycker om att ha rätt på första gissningen, så jag tycker att det var en bra ledtråd! 😁

Ja, jättesvårt att köpa böcker till andra! Men jag tycker alla dessa tre verkar mycket lovande. 🤩
Jag älskar Fredrik Backman och har läst allt av honom, så om du inte gillar just denna så ge nån av hans andra en chans :)

Och Engelsk sommar är mitt absoluta favoritte, så hoppas du gillar det! :)
En man som heter Ove är en av ytterst få svenska böcker jag har läst, och jag minns den med mycket värme. 🩷 Jag lovar att kika in fler av hans böcker i framtiden!

Då ska det bli extra spännande att testa det! 😍 Jag drack Rimfrost-teet till frukost igår, och det var mycket gott.

Tack än en gång för alla de fina klapparna! 🩷

Tomte --> Snällt tomtebarn/Offer
Tranan --> Madalitso
Klara --> parellikusken
ii-ssa --> Sweep
Hippocampus --> Cambodia
cewe--> _Elly_
Mirre —> zassoo
Malibu_Stacy —> EZMK
Sonic76 —> Malibu_Stacy
Therese1988 -> Sonic76
Snurrfian --> Wingates
Malin_L —> hagel
Diabetikern --> Fjordfrälst
Blacksmithfarm --> Youmeoh
Lumos_Nox--> Malin_L
Ninnurur-->Blacksmithfarm
_Elly_ —> Nixehen
cambodia--> Cattis_E
Keb71-> Hippocampus
sweep --> Ninnurur
Wingates --> Halcyon
Caoimhe -- Maalhiin
Nixehen —> ii-ssa
Madalitso —> lil-sis
Jeps‐‐> Mirre
Youmeoh --> gul_zebra
Zassoo —> Bapelsin
Masqueradee--> Jeps
WS6 --> Therese1988
Johanna1988 —> Caoimhe

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 274
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 040
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 062
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
25 549
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar