Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kan du vara min tomte!Vi är fler som glömde ledtråden.
Det är det! Kanske lite lätt ledtråd, men jag orkade inte tänka ut nått smartareJag såg en tjusig svart vovve, så jag gissar att @Johanna1988 är min tomte?
Ah, måste ha läst listan slarvigt!@Masqueradee Jag var lil-sis tomte
Jag älskar Fredrik Backman och har läst allt av honom, så om du inte gillar just denna så ge nån av hans andra en chansWowowow, min tomte har varit mer än generös i år! Verkligen jättestort tack för de fina klapparna!
Visa bifogad fil 159442
Katterna har fått två påsar Dreamies och söta små spindlar att leka med. Perfekt storlek att kasta och bära runt på.
Jag har fått en massa rosa godis - små karameller, en strut med choklad från bästa staden, ett paket Lindt, och smaksatta dadlar. Även en rosa bok med inspirerande och peppande citat.
Sedan har jag fått hela FYRA olika teer som alla doftar ljuvligt. Dricker ett nu tillsammans med julfrukosten.
Sist men inte minst har jag fått tre stycken pocketböcker av svenska författare. Perfekt för mig som har läst nästan endast på engelska under väldigt många år men som vill bekanta mig mer med svensk litteratur. Alla tre böckerna verkar mycket intressanta, så jag ser fram emot att läsa dem!
Tack så jättejättemycket, snälla tomten! Dessa klappar är verkligen fullträffar, och jag känner mig sååå bortskämd.
kan du vara min tomte!
Tyvärr inteKan @EZMK vara min tomte, tro?
Stämmer!Eller @WS6? Tyckte mig kunna spåra hintar om bortglömda ledtrådar..?
Eller min?Fick så fina grejer! Jag fick filt och stickade sockor och vantar, godis, dottern fick dockagosedjur och sockar! Tack SNÄLLA!
Jag gissar på att min tomte är @Bapelsin ?
Ja det är jag@Barbabelle är det du som är min tomte ?
Jag tycker om att ha rätt på första gissningen, så jag tycker att det var en bra ledtråd!Det är det! Kanske lite lätt ledtråd, men jag orkade inte tänka ut nått smartare
Vad kul att du gillade det! Böcker är svårt att köpa till andra tycker jag, men jag gjorde en chansning så får du se vad du tycker
En man som heter Ove är en av ytterst få svenska böcker jag har läst, och jag minns den med mycket värme. Jag lovar att kika in fler av hans böcker i framtiden!Jag älskar Fredrik Backman och har läst allt av honom, så om du inte gillar just denna så ge nån av hans andra en chans
Och Engelsk sommar är mitt absoluta favoritte, så hoppas du gillar det!