Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu sitter jag i soffan och är lite för engagerad i familjen Kardashian. Sjukskriven resten av veckan, luftvägsinfektion så ingen träning heller. Hej dagtv och en jävla massa våfflor!
Just kollar jag på Grand Designs (Kevin! ) och... äter nutella direkt ur burken medan jag samlar energi att göra våfflor Ska nog inte väga mig förrän jag har börjat träna igen tror jag haha.
Just nu sitter jag och googlar Simon Baker och är ytterst besviken över bristen på antingen ordentlig kostym (men det har jag förstås i tvrutan just nu) eller bar överkropp
Just nu har jag precis avbokat mina flygbiljetter till/från Stavanger pga. att jag är ett jävla CP som inte tänker på att ALLA JÄVLA TÅGBILJETTER FRÅN ARLANDA DAGEN INNAN JULAFTON SJÄLVKLART ÄR SLUT REDAN NU OCH ATT DE ENDA SOM FINNS GÅR 6 TIMMAR EFTER ATT MITT FLYG LANDAR KOSTAR 700 SPÄNN SOM JAG INTE HAR.
Det är från Arlanda jag ska. Men hur som helst spelar det ju ingen roll, det är lika dyrt att åka från Stockholm som från Arlanda. Fattar inte hur jag kan vara så förbannat korkad. Fy fan.
Kropp & Själ
Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...