Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Just nu funderar jag på om man kan begå självmord genom att dra täcket över huvudet och kvävas till döds.
Mvh förkyld och vill dö.

Just nu sitter jag i sängen och äter micrade cheeseburgare. Och rostat bröd.
Och är asstressad. Wooo. det jag har att göra idag är.... Ingenting!

Just nu sitter jag och F5:ar blocket i jakt på xbox 360.
Samtidigt som jag funderar på om det inte ändå är värt att lägga 1800:- på ett 360 slim direkt, istället för ett beggat 360 och SEN 1800:- på ett slim.

Iofs behöver jag väl egentligen inte slim förrän det vanliga pajjar isf, och det kanske det inte gör.

Men slim är tystare och får inte red ring of death.
OH THE INDECISION. :confused:

kl

Just nu spelar jag Mw3, BF3 och BO2 medan jag lyssnar på Sabatons Ruina Imperii på repeat och högsta volym. Epic.

KL

Just nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska torka så att jag kan gå och lägga mig, och slippa vakna med en morgonfrilla som tar två timmar med plattången att få ordning på. En lååång dag på jobbet väntar.

Just nu sitter jag och vill slå på tagentbordet för att det aldrig fungerar att direktbetala. Jävla swedbank. Jävla Nelly. JÄVLA SKIT :mad:

Just nu sitter jag på bussen hem från mitt ex och suger i mig massor av chokladmilkshake. Har även pizza och blåbärssoppa.

Bakis, vem jag?

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att gå till bussen :D - ICA OCH OSTBÅGAR NEXT!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 021
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 493
Senast: WildHorse
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?