Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Just nu pillar jag med lite smått, tar fram stearinljus till kvällen, plockar av vardagsrumsbordet och försöker rota fram lite filmer att se ikväll :)

AVUNDSJUK!
Hade jag varit i London hade det nog blivit ett mer livat nyår :D

Just nu sitter jag och väntar på att familjen ska gååååå så att jag kan sjunka i ner i soffan i lugn och ro. Njuta av tystnaden.

Just nu sitter jag och funderar på om man kan med att gå ut och festa själv (sambon vill inte med) då jag inte direkt känner någon här i staden än och vännerna bor långt bort, kan man med att göra det? Känns inte som att det skulle vara lika kul, men vafan, jag vill ju dansa. :D

kl

Just nu sitter jag och känner att jag lär börja storgrina vid tolvslaget för att jag sitter själv och inte direkt tycker SÅ jävla bra om mig själv just nu. Fan.

Ska väl försöka... Hålla humöret.. I nivå. Ja.

kl

På väg till stallet för att släppa ut hästar, som förhoppningsvis inte stökat runt alltför mycket föregående natt.

Just nu ligger jag i sängen med lika svullet ansikte som igår och funderar på att inte röra mig härifrån förrän imorn kväll eller torsdag. Ska väl sova mer strax.
1timmes sömn inatt, sedan 2.5timmars storgrinande/lyssnande på hur de bråkar i vardagsrummet, sedan 5timmars sömn. Fan inte mitt bästa jag just nu.

Kram <3

Just nu sitter jag och läser om homo habilis, homo erectus och homo sapiens. Typ. Och egyptier. Faraoner och sånt roligt.

Det är bara första delen av de 10 delar jag ska kunna utantill till nästan onsdag.

Life is awesome.

Kram själv <3

Just nu ligger jag fortsatt i sängen och väntar på playsändningen av tour de ski som börjar kl.16

Just nu sitter jag och stressar järnet över att jag ska åka hemifrån om 2h45min. Inget planerat däremellan. Dumma, dumma stress.

KL

Just nu sitter jag med en fet påse lösgodis och "tänkte tentaplugga lite". Tja, ni ser ju hur bra det går... Sjukt törstig är jag också!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 015
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 493
Senast: WildHorse
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30