Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl.

skulle börjat läsa om externredovisning för ett antal timmar sedan, ska ju ha övning imorgon...aja...hinner ett par sidor nu iaf. Jag vill inte gå upp kl 06...(gnäll), och det är t.o.m frivilligt! Fast jag sa ju att jag skulle gå...

Idag har jag förövrigt ridit min häst för andra gången i vinter, det gick bättre nu, första gången hade någon nog bytt min 26åring mot en 3åring. :p

kl

Just nu har jag precis kollat klart på skenet bedrar och funderar på om jag ska träna ett pass till innan jag ska sova. Har kört 2 motionspass redan idag men det känns som det behövs ett till för att jag ska bli nöjd.

Kl

Just nu lyssnar jag på Vol.I och saknar Kaizers så in i jävla helvete.
Med alla människor och platser och timmar av köande som hör till. :(

Jag saknar detsamma, utom egentligen Kaizers, haha.
Men ja, konserter och köande överlag. Insåg när jag stod och skakade av köld i Bryne att jag vill ha tillbaka det där köandet och skratten och människorna och allt det härligt stämningsfulla som medföljer, faktiskt inklusive frysandet, i min rutin. :love:

Just nu sitter jag i soffan med min nyfunna vän (eller ja, long time no see-friend) så kallad morgonångest, eller ja, så fort jag öppnar ögonen ångest. Vaknade nyss och slutar inte detta snart blir jag rent ut sagt tokig! :cry:

Jag saknar detsamma, utom egentligen Kaizers, haha.
Men ja, konserter och köande överlag. Insåg när jag stod och skakade av köld i Bryne att jag vill ha tillbaka det där köandet och skratten och människorna och allt det härligt stämningsfulla som medföljer, faktiskt inklusive frysandet, i min rutin. :love:

Ja, det är något otroligt, fantastiskt underbart med allt det där :love:
Måste komma tillbaka till det...

Just nu dricker jag en kopp te efter hemkomsten från stan. Förjävligt blåsande idag så behöver värma upp kroppen lite.

Just nu är jag så förbannat GLAD trots ett nytt stressmoment som kommer ge mig magsår, jag har fått upp kontakten med min granne och goa vän igen som jag tyvärr tappade kontakten med pga vissa orsaker. Lite glädje i all skit. :love:

Kl

Just nu fascineras jag av den högst intressanta känslan av att ha spytt upp ris i kombination med rethosta. :grin: Fyfan.

Urk.

Just nu tittar jag på Fråga Olle-dokumentären och är inte helt övertygad om jag är mest förfärad, generad eller road. Det beror nog mest på vilket par i programmet vi talar om. Och så är jag glad för att jag med ens känner mig normal. "*tonlöst* Du kan sitta under bordet och kyssa min fot". Nej. Nej, tack.

Urk.

Just nu tittar jag på Fråga Olle-dokumentären och är inte helt övertygad om jag är mest förfärad, generad eller road. Det beror nog mest på vilket par i programmet vi talar om. Och så är jag glad för att jag med ens känner mig normal. "*tonlöst* Du kan sitta under bordet och kyssa min fot". Nej. Nej, tack.

Haha, precis samma här! Jag har just tittat klart och satt nog med höjda ögonbryn hela programmet, för att ibland skratta högt (ponyplay) och ibland förfärat mumla "men herregud".

Haha ja, samma här, ögonbrynen i taket och hakan i golvet! Det mesta var väl roligt i olika grader, each to their own liksom och de såg ju ut att ha det förträffligt. Paret med den dominanta snubben gav mig dock extremt starka obehagsvibbar.

Jag är mer prudentlig och har kollat på på spåret :D. Jäklar vad svårt det är! Däckade vid 19, vaknade strax innan 12 och vette tusan om jag kommer få någon mer sömn innan jag ska upp imorgon.

Jag hade önskat att jag varit lika proper. :D
Nu ska jag sova och försöka få dessa traumatiska bilder ur huvudet.

Just nu sitter jag på café i Mölndal och dricker latte i väntan på att min kära tatuerare ska vakna till liv. Kl 10 blev visst flyttat till 11 haha :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 987
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 439
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar