Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Blev den där spenatpizzan istället. Och vanlig Cola -_-
Är nu så mätt att det känns lite som att jag kommer implodera av mättnad.

Men så fort det sjunkit undan lite ska jag ta tag i nya ritprojekten :love:

kl

Just nu läser jag medryttarannonser gällande städer och är rätt glad att jag bor på landet ändå.

"Hej, jag vill ha medryttare till mitt mediokra halvblod, du får rida i skogen eller dressyra två dagar i veckan, inte hoppa eller tävla för det vill jag göra själv, hästen är het, nervös och känslig så rutinerad ryttare krävs, du får gärna hjälpa mig vidareutbilda honom inom dressyren, 2500:- i månaden, puss och kram".

Ahahahahaha. Right.

KL
Just nu mår jag lite illa och funderar på vad det kan bero på. Ska gå och lägga mig med musik i öronen och hoppas på att sova bort det!

kl

Just nu tittar jag på LA Times livesändning från jakten på polismördaren i Kalifornien, och multitaskar med polisradio samt även VG om vad som sker i Oslo. Kommer säkert vara glad över detta när jag ska upp om fyra timmar men vad fan, det händer för mycket för att sova.

kl

Just nu läser jag medryttarannonser gällande städer och är rätt glad att jag bor på landet ändå.

"Hej, jag vill ha medryttare till mitt mediokra halvblod, du får rida i skogen eller dressyra två dagar i veckan, inte hoppa eller tävla för det vill jag göra själv, hästen är het, nervös och känslig så rutinerad ryttare krävs, du får gärna hjälpa mig vidareutbilda honom inom dressyren, 2500:- i månaden, puss och kram".

Ahahahahaha. Right.

Haha! När jag bodde i Sundsvall fick jag "erbjudande" om att rida en häst. Unghäst, krävde rutinerad ryttare, ingen blivande stjärna men kunde säkert bli en hyfsad 1,30 häst. Jag behövde bara betala 1500:- i månaden. Eh, jag brukar FÅ betalt för att rida andras hästar och tänkte mest att det vore väl trevligt att rida lite (hade inga gamla elever i Sundsvall så det blev ingen ridning där) och då kunde jag lika gärna hjälpa någon, har ju ridit in x antal hästar. Men betala för att hjälpa någon? Skulle inte tro det.

:( Kan knappt ta in vad som händer.

Just nu laddar jag ner en add on till Trials och känner att det inte blev så jävla mycket med att gå och lägga sig i tid, eller för all del få något gjort idag öht.

Imorn är jag övertygad om att jag måste stressa över att hela dagen är uppbokad (bl.a). Jag ska på ett läkarbesök. I en kvart.
Chilla.

Visst var den fruktanssvärd! Satt med tårar i ögonen, usch! :crazy:

Just nu sitter jag i soffan, ska strax klä på mig lite och göra mig iordning så jag kan få lite gjort. Kom inte alls ur sängen för sent idag och missade min tvättid. :o

Ja jisses. Folk är inte lite fräcka.

Lightzone: Nej, fy fan vad det är obehagligt. Vad är det som sker och framför allt i vårt fina grannland? Jag vill inte förstå.

Just nu dricker jag Cola och försöker varva ner efter att ha spelat Medal of Honor: Warfighter. :D Jag brukar aldrig någonsin ragea när jag sitter med singleplayer, men jag har aldrig velat kasta ut datorn från fönstret så mycket som nu, haha. Vilken otrolig dynga. Nej, kära EA, om jag köper ett FPS vill jag inte ägna en hel mission åt att ratta en bil, och den där sniperdelen kan dra åt heeelvete. I övrigt, tips från coachen: Det är ingen bra idé att ta det sämsta från Battlefield och det sämsta från Call of Duty och göra det till ett eget spel, det blir liksom inte så bra även om det är snyggt.

Nämen vara vuxen och tvätta istället kanske.

Just nu får jag panik över min ekonomi, över hur fullspäckade de närmsta veckorna är och att jag ska till England och ränna runt under den tiden det kan kännas som värst med nya medicinen.

Ska be att få april och noll planer tack :(

Just nu är jag detsamma vad beträffar punkt ett.
Nästa månad kommer jag ha räkningar på i runda slängar 10 000 och jag kommer få in kanske 4000. Absolut max. Har redan lånat 2500 av pappa - till KONSERTER - och vill fan inte be om ett öre till, men vad gör man då när FK våldtar en och avslutar med att spruta en i ansiktet?

Ska aldrig mer i hela mitt liv bli sjuk så att jag behöver ha med FK att göra. Aldrig någonsin.

Sitter jag och surfar runt och tittar på glasögonbågar och hoppas att jag valde rätt häromdagen...

Funderar även på om jag ska nalla en våffla min man gjorde innan :d

Just nu ska jag ut och kolla när jag egentligen hade tvättid, inte bra att vara glömsk. Sedan ska jag fixa med lite papper och klura på vad jag ska äta ikväll. Toast kanske?

Just nu undrar jag varför jag tog mig tid och ork att skövla skogen på mina ben. Den enda som kommer märka det är ju ändå jag. (Men jag är inte bitter!) Nåja, nu vet ju buke iaf :p

Just nu undrar jag varför jag tog mig tid och ork att skövla skogen på mina ben. Den enda som kommer märka det är ju ändå jag. (Men jag är inte bitter!) Nåja, nu vet ju buke iaf :p

Haha, jag gjorde samma sak för nån dag sen! Men jag tycker det är så skönt att vara len om bena även om det bara är jag som ser ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 751
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 065
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar