Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu sitter jag i soffan efter en smarrig middag, mätt som bara den nu och ska vila lite innan det är dags att ta tag i tvätten, mindre roligt.

Just nu hänger jag med Lightzone, dricker vin, spelar Black Ops 2 och taggar inför Corroded om ett par timmar. Awesome osv.

kl

Just nu mår jag BAJS efter att ha råkat bli fullare än jag varit på typ 8 år.
Inte lika mycket jävla vodka nästa gång kanske nej. KAN ju vara trevligt att inte avsluta kvällen med att tvinga sig själv att spy och däcka. Och spy lite mer nästa morgon. Och ha minnesluckor. Wo-fucking-ho!

Just nu har jag rejäl, äcklig tentaångest :crazy: Vill bara ha helg men kan inte tänka på annat än nästa veckas hemtenta... :crazy:

Kl

Just nu sitter jag på ett tåg och försöker hålla tillbaka gråten, eftersom männen bredvid mig kollar konstigt varje gång jag duttar bort tårarna ur ögonvrån :o

Just nu sitter jag i soffan och funderar på vad jag ska underhålla mig med tills sambon vaknar. Eller om jag ska gå och väcka honom kanske :p

kl

Just nu hänger jag hos kompis, äter kycklinggryta och tittar på gårdagens Saturday Night Live. Christoph Waltz. :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 751
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 065
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21