Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu är jag arg och irriterad och vill bara spy galla över hela världen! Gah! Helvetejävlaskitpisskukhelvete!

Just nu undrar jag vad det är för fel på min hy, torr och finnig, röd och frasig, inte kul alls, nog att jag har problem med hyn men kan den inte vara fin någon gång. Blir så sotis på alla med fin hy! :p

kl

Just nu önskar jag att jag ville bli tandläkare/tandsköterska. En utbildning, ett yrke, okej betalt. Fan vad nice. Synd att jag är helt ointresserad :(

Just nu har jag en envägskommunikation med Stormkast på fb där jag skriver precis allt jag öht kommer att tänka på, medan hon är offline. Men jag har ett liv, lovar.

Och så upptäckte jag att Tinker, Tailor, Soldier, Spy börjat på tv. Oklart hur jag ska lyckas hänga med i 3h40min meneh. Jag kan ju försöka.
(haha vem försöker jag lura)

Just nu sitter jag och kollar på ett program om Christian Bale, totalt ögongodis! :love: och så väntar jag på att klockan ska bli halv 8 så jag kan beställa hem en redig pizza.

kl

Just nu äter jag chips, hänger med kompis, spelar galoppsimulatorspel (har 20£ på banken, jag ser en framtida karriär som cybergalopptränare!) och kläcker ur mig intelligenta saker, såsom "ja, vi får se om jag går upp tidigt imorgon, antingen är jag borta och då har jag åkt till stallet, eller så sover jag och då har jag inte åkt". Någon dag ska jag lära mig att läsa upp orden inuti mitt huvud innan jag öppnar käften.

Hahaha underbart. Båda två.

Själv är jag UPPRÖRD. AAAHHHHHHHH. (om jag måste skriva det i två trådar? Jag måste skriva det i två trådar)

Och så ordnar jag hem Naruto from avsnitt 1 så att jag verkligen kan strunta i att ha ett liv ett tag framöver.

Åh, vad roligt ni har! :):):)

Just nu - kollar jag på ngn värdelös film på fyran, lugnt på jobbet just nu.. O jag är avis på sambo som ligger hemma o sover i vår varma, mysiga, mjuka o sköna säng...

Just nu tittar barnen på tecknat på tv, mannen sover bredvid mig här i sängen, hunden ligger rakt över mina ben och jag passar på att surfa på buke i lugn och ro :D
Men strax blir det frukost.

kl

Just nu borde jag gå och diska (men egentligen sitter jag i soffan och bukar och slötittar på morgonpasset i p3 eller vad det är), så jag kan gå till "stan" sen med gott samvete...

//r

Just nu tittar jag på en dokumentär om Smith & Wesson .44 Magnum
Och Smith & Wesson i allmänhet.
Mmm handeldvapen.

Smith & Wesson 500
OMG :eek:

Edit: Okej, dokumentären heter Guns: The men who made them, så jag ska inte snöa in på S&W här.
Varför har jag inte tittat på det här tidigare? :love:

Edit II: Tommy guuuun :D

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 511
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 053
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar