Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

just nu väntar jag på att uppdateringen av min iPad ska bli klar så jag kan koppla in datorn i projektorn för att se på serier. :)

Just nu kollar jag på en dokumentär om rättegången mot grundarna av Pirate Bay. Det är inte skjutvapen, men rätt intressant ändå ;)

just nu sitter jag och kollar på tv men känner att sömntabletten gör mig lite lullig i huvudet så det är nog dags att sova nu.

kl

Just nu spelar jag SCP och repeatar Jag är en gummibjörn för att försöka att inte vara stressad över lördagens dejt.
Oklart vilka konsekvenser denna metod har för min mentala hälsa.

Jag lovar att vara mentalt stöd! :)

kl
Just nu känner jag att jag kommer misslyckas totalt med att bara sitta kvar i soffan. Mättnaden till trots. FAN.

kl

Just nu sitter jag och kollar på Biggest loser och funderar på dendära Irlandsresan, självklart ställer ekonomin till det, men får väl hoppas att det går vägen, annars får jag bara resa en annan gång. Men ändå!

Just nu njuter jag av insikten att jag är skyldig jobbet 2200:- Och ska betala det från CSN. Kommer rulla i pengar denna månad :grin: (å andra sidan, jag har klarat mig på mindre förut)

Jaa, och så försvinner 3000:- på tatuering på fredag, RIK!

kl

Just nu har jag precis kommit innanför dörren efter att ha legat och gråtit i en snödriva i en timme.
Har bestämt mig för att lösningen på detta är baguette, groteskt mycket pastasallad, Cola och Deus Ex: Human Revolution.

Men fina :(
BAMSE-JÄVLA-KRAM på dig!

I övrigt, baguette = awesome. Ska shoppa sönder mina priopoäng i bistron imorn, det är ett som är säkert.

Just nu borde jag sova, men vad gör man när tröttheten inte infinner sig.. Surfar på buke så klart!

Tack. <3
Och baguette är jävligt awesome, inte minst färdiga. (Däremot insåg jag att Deus Ex inte var lika jävla awesome, eftersom jag just ville kasta ut TV:n genom fönstret efter att ha misslyckats med varje hacking/pusseldel i spelet minst tio gånger var. Auzzie Gamer sa i sin walkthrough att "a toddler could hack this". Ehehehehehe. Ja.)

Vad skulle jag inte göra för en bit baguette just nu..

Just nu sitter jag på tåget och mår väldigt, väldigt illa efter att ha ätit en mars och en snickers till lunch. Tack för bristen på bistrovagn. Tåghelvete.

Men tåget går i tid? Man kan ju inte kräva mer än en sak åt gången av SJ, förstår du väl. :cool:

Just nu sitter jag med hemmaspa samt fixar hår, naglar och experimenterar med smink och försöker få upp självförtroendet lite. Kan man inte vara smal kan man försöka väga upp det med att se jävligt vardagslyxig ut istället. Säger vi.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 421
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 053
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar