Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Stressad pga. måste fixa mig plötslig dejt. Jag som precis kom från stallet och planerade att ta ut linserna och dö i soffan i mitt sunkhår och med mitt Playstation. Åt dessutom chips tidigare och har kvar smaken i munnen. Fint. Är det farligt att äta tandkräm? Ahhh.

kl

Sitter i soffan i lägenheten som jag just flyttat in i och chillar. 75 m2 som är bara mina... livet är bra nice :D

Just nu har jag ramlat ner i soffan framför skidorna med min värkande arm och är så trött, så trött. Njuter även av min fantastiska doft av fotsvett. Mmm...

Sen ska jag försök bli pigg och snygg för utgång ikväll.. Känns smått oöverstigligt just nu, men vafan. Köpte jättegod cider, borde funka som pepp ja?

Och så dreglade jag just och fascineras över hur mycket fett min panna producerar för tillfället. SEXEYH!

Senast ändrad:

Just nu ligger jag bakis i soffan efter en väääldigt rolig kväll/natt som slutade på klubben med fina vänner. Ångesten som hör till idag är inte kul men det enda "dumma" jag gjorde var att tycka det var en jättebra idé attvara med på mingelbilder... och i en Harlem shake video.... hoppas innerligt att jag inte syns på ffilmen och atr bilderna på mig och vännerna inte blev urdåliga, åh herregud.

KL*

Sitter just nu på ett tåg på väg hemåt från Stockholm. Hoppas och ber att det ska vara i tid så att jag hinner med tåg nr2 i Lund :) har allmänt tråkigt så sitter och slösurfar och kollar i alla möjliga trådar här på buke.

knapp

Sitter och försöker samla kraft till att ta itu med den senaste veckans disk. Det börjar bli sanitärt olämpligt att vistas i köket men, uuughh, vad jobbigt det är att ta itu med det hela :o

kl

Just nu har jag stressont i magen och är övertygad om att killen jag precis SMS:ade hatar mig eftersom han inte svarat på fyra minuter. Så var det med det fantastiska självförtroendet ja. Eheh. He. H.

äh, han blev nog bara tagen av dina fina ord :laugh:

*KL*

Jag är lite fundersam över mig själv. Spontanköpte just en macbook air på tradera. JAG ÄR INTE SPONTAN!

SPECIELLT INTE FEM TUSEN KRONOR-SPONTAN!!!!!! (ja, jag har lite ångest nu, ja...^^ alltså jag behöver ju en dator, men så spontant???????)

Haha, jag är rädd att jag inte ens skrev något fint, men tack för stöd. :D

kl

Just nu tittar jag på Ally McBeal och skrattar så jag gråter och kvider. Fattar inte varför jag aldrig sett denna serie tidigare.

Just nu sitter jag med svinont i halsen och tittar ikapp på Real Housewives of Beverly Hills istället för att plugga. Och så vill jag ha glass.

Men ska plugga. Snaaaart. Och så vill jag på date. Tack på förhand.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 235
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 047
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar