Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

:D :bump:

Just nu gör jag mig redo för att ta min väska och min kasse med abnorma (ABNORMA) mängder mat och dra till centralen för att möta upp Stormkast. Våra två liter vin följer med också :angel:

Totalt 16h buss till Köpenhamn varav 4h pit stop i Göteborg då det blir en avstickare till rockklubb. Episk helg? Episk helg!

(Köpenhamn lär också bli helt magiskt bra! :D )

Önskar damerna något särskilt som snacks till söndag :)? Vin får ni vare sig ni vill eller inte!

Oh noes! Vin! Hur ska vi överleva? :D

Tjaaa, chips är ju gott? Vi är nog nöjda med det mesta :p (eller, vi är redan mer än nöjda haha). Hagel, du är bäst!

Just nu inser jag att jag känner en människa som träffat Martin Svensson.
OH MY GOD!!!
*starstruck*starstruck*starstruck*
:bow: :love:

Festat massor med gånger.
Blivit bjuden till studion.
Varit den första som fick höra Nina Rochelles nya platta.
TA PÅ MIG DÅ!!

Just nu sitter jag och funderar på när jag ska ringa vårdcentralen för en hälsocheck typ, ständigt trött, hugger i hjärtat, fryser heeela tiden... yr... nej inget roligt. :(

kl

Just nu sitter jag med Lightzone på tåget från Köpenhamn mot Stockholm och är så jävla pånyttnykär i Kaizers Orchestra. Fina fina band.

Och tack snälla bästa hagel för sovplatsen! Vad hade vi gjort utan dig?

kl

Just nu sitter jag här insvept i en handduk efter duschen. Ska dricka kaffe och sen gå ut i finvädret och möta pv när han slutar jobba =).

//r

Just nu sitter jag hemma, lagom trött efter en helt fantastisk helg :love:

Måste också säga, Hagel, du är BÄST! Tusen tack igen för allt :)
(och förlåt att vi blev så sena efter spelningen :o )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 017
· Visningar
31 899
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 042
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar