Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sitter och skissar på något som ska föreställa ett människoansikte. Känner mig som en treåring som fått papper och målarfärg. Jag kan inte rita för fem öre men gud vad härligt det är att kladda loss med en kladdig blyerts och ett stort vitt papper! Nästa inköp blir en ask kritor
Just nu spelar jag MW3 och har lärt mig att folk i teamet inte blir glada när man blir så grinig på hur uselt de spelar, att man i ren protest parkerar sig mitt på banan, surfar på mobilen istället och låter fienden döda en gång på gång på gång på gång tills matchen var slut.
Förlorade i K/D på detta men det var det fan värt för att få höra deras frustration och ilska. DÄR SER NI HUR JAG KÄNNER DET NÄR NI SPELAR SOM APOR.
Just nu sitter jag och vill banka huvudet i tangentbordet av två anledningar. 1) Deus Ex: Human Revolution som jag spelar på den lättaste nivån och ändå inte lyckas klara av pga. dum i huvudet, och 2) Jag har fått Sean Banans förra Melodifestivallåt på hjärnan. DINGEDINGEDINGEDINGDINGDING, HÄR GLIDER KINGEN IN!!
Åh, skor. Jag fick panik och köpte ett par jodhpurboots häromdagen, trots att jag tycker sådana är fula och inte hade råd, FÖR TÄNK OM HAN (båda "han" alltså) TYCKER ATT JAG SER UT SOM EN HORA I DE DÄR HÖGA HEELSEN JAG EGENTLIGEN VILLE HA.
Eh.
Men ja, skor! Let's!
Just nu frossar jag på en hel baconskiva med en stekt äggvita till och tittar på... eh, Camp Lazlo. Som är ett barnprogram. Förvisso ett jävligt roligt sådant, menehjaalltså.
Just nu kör jag på tankesättet "Jaha. Han tränar. DÅ MÅSTE HAN JU TYCKA ATT JAG ÄR ASÄCKLIG SOM INTE TRÄNAR. Då kan jag ju lika gärna sitta inne och trycka choklad förevigt då! Vafan!" (istället för att.. börja träna lite smått efter helgen som... planen är? Logiskt? Who needs logiskt anyway..)
Och ja, jag är helt sjukt positiv för tillfället. Mer plugg på det!
Just nu tänkte jag att jag skulle spela cool och inte svara på en nanosekund när någon skriver på fb-chatten, utan kanske vänta ett par minuter. Haha. Det höll i tio sekunder. Och varför försöka spela cool ändå, det är jag ju inte
Just nu sitter jag på tåget för att möta upp Lightzone i Stockholm och ha en episk bussresa till Köpenhamn. Och så ser jag till att Kaizers Orchestra nu är hela vagnens favoritband vare sig de vill eller ej pga. läckande hörlurar. SÅ. TAGGAD.
Kropp & Själ
Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Kropp & Själ Nej, som jag skrivit även tidigare så är inte ett syskon nu aktuellt hur det än är. Tankarna kring att ha eller inte ha ett syskon, och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.