Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

*kl*

Just nu sitter jag med övningsuppgifter till seminariet imorgon. Ägarhypotek, panträtt, exekutiv försäljning, skyddsbelopp... Juridik är en fest! :D

knapp

Sitter och skissar på något som ska föreställa ett människoansikte. Känner mig som en treåring som fått papper och målarfärg. Jag kan inte rita för fem öre men gud vad härligt det är att kladda loss med en kladdig blyerts och ett stort vitt papper! Nästa inköp blir en ask kritor :angel:

kl

Just nu spelar jag MW3 och har lärt mig att folk i teamet inte blir glada när man blir så grinig på hur uselt de spelar, att man i ren protest parkerar sig mitt på banan, surfar på mobilen istället och låter fienden döda en gång på gång på gång på gång tills matchen var slut. :angel:

Förlorade i K/D på detta men det var det fan värt för att få höra deras frustration och ilska. DÄR SER NI HUR JAG KÄNNER DET NÄR NI SPELAR SOM APOR.

kl

Just nu sitter jag med rätt dåligt samvete över att jag har MW1 men inte känner för att börja spela. Sitter här med skräptv och en BOK istället :o

Just nu sitter jag i skolan och häckar :cool:. Det är så KUL att ha labbar, där det ingår flera timmars väntetid :grin:.

WHAT?!

Det här förändrar min syn på dig för alltid.

kl

Just nu sitter jag och vill banka huvudet i tangentbordet av två anledningar. 1) Deus Ex: Human Revolution som jag spelar på den lättaste nivån och ändå inte lyckas klara av pga. dum i huvudet, och 2) Jag har fått Sean Banans förra Melodifestivallåt på hjärnan. DINGEDINGEDINGEDINGDINGDING, HÄR GLIDER KINGEN IN!!

Men... det är MW1. Med den episka öppningsscenen och man spelar som Soap och hallåeller. Men jaja.

Jamen jag kan ju inte förstöra det genom att inte vara in the mood hallå!

Just nu ligger jag och halvsover på soffan och känner att jag skulle kunna sova ett dygn ungefär.

kl

Just nu sitter jag i soffan och snörvlar, ser på Vem vet mest och ska snart orka ta mig till köket(ca 10 m) och värma soppa. Jobbigt liv.

Just nu borde jag verkligen, verkligen, verkligen plugga.
Kollar skor istället.

Stormkast, kolla lite skor med mig innan du åker hem efter helgen?
Inte för att jag har råd men, jag menar... Skor!

Åh, skor. Jag fick panik och köpte ett par jodhpurboots häromdagen, trots att jag tycker sådana är fula och inte hade råd, FÖR TÄNK OM HAN (båda "han" alltså) TYCKER ATT JAG SER UT SOM EN HORA I DE DÄR HÖGA HEELSEN JAG EGENTLIGEN VILLE HA.

Eh.
Men ja, skor! Let's!

Just nu frossar jag på en hel baconskiva med en stekt äggvita till :p och tittar på... eh, Camp Lazlo. Som är ett barnprogram. Förvisso ett jävligt roligt sådant, menehjaalltså.

Skoooor!

Just nu kör jag på tankesättet "Jaha. Han tränar. DÅ MÅSTE HAN JU TYCKA ATT JAG ÄR ASÄCKLIG SOM INTE TRÄNAR. Då kan jag ju lika gärna sitta inne och trycka choklad förevigt då! Vafan!" (istället för att.. börja träna lite smått efter helgen som... planen är? Logiskt? Who needs logiskt anyway..)

Och ja, jag är helt sjukt positiv för tillfället. Mer plugg på det!

Just nu tänkte jag att jag skulle spela cool och inte svara på en nanosekund när någon skriver på fb-chatten, utan kanske vänta ett par minuter. Haha. Det höll i tio sekunder. Och varför försöka spela cool ändå, det är jag ju inte :p

kl

Just nu sitter jag på tåget för att möta upp Lightzone i Stockholm och ha en episk bussresa till Köpenhamn. Och så ser jag till att Kaizers Orchestra nu är hela vagnens favoritband vare sig de vill eller ej pga. läckande hörlurar. SÅ. TAGGAD.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 237
Senast: netia
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 047
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar