Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu är jag så partysugen att det känns som att jag ska gå av :o
Men har 200spänn och vin-/spelkväll planerad. Det blir nog bra :cool:

kl

Just nu har jag precis vaknat till liv igen efter att ha legat halvdöd hela dagen med feberyrsel, sprängande öronvärk och en brinnande kropp, AND THE WORLD JUST FUCKING WATCHED!
(Förlåt, hög på Citodon och min spelnördhumor måste fram även om ingen förstår den.)

Just nu roar jag mig även med att göra folk upprörda på Aftonbladets kommentarfält och väntar på att snäll kompis ska komma hit med McDonaldsmilkshake och steka bacon åt mig.

Just nu sitter jag på kurs i djurvälfärd, småtrött efter gårdagens kursmiddag med rikliga mängder vin :p.

Just nu roar jag mig med att räkna ut ungefär vad dagens kaloriintag kommer bli.
DSC_0471-1_zps14c3607f.jpg

Resultat? Ca 4700kcal.
(Inkl. allt pålägg som ska på baguetten, exklusive te och lättdryck.)
... Oops? :angel:

Några promenader och lite gröt nästa vecka? I think so.

Just nu vill jag ha din B&J, trycka i mig den och grina över att min axel gör ont och hindrar mig från att övningsköra och träna :cry:

Den är. Fantastisk.
Jag fascineras också av att jag inte lär bli klar med allt detta förrän imorn och slår man ut det på två dagar blir det inte farligt mycket över vad man 'ska' ha. Sen näringsmässigt det, det är ju en helt annan fråga :angel:

Just nu halvligger jag i sängen med munnen vidöppen för att kunna andas pga. täppt näsa. Känner mig således lite som en guppy eller, sett till kroppsformen, snarare en guldfisk. Har även apelsinsaft (dvs. den som kommer direkt ur apelsinerna) över hela ansiktet, överkroppen och täcket eftersom jag uppenbarligen saknar förmåga att äta på en mer civiliserad nivå än en tvååring.

Funderar även på att orka spela MW3 men misstänker att det kommer sluta med att jag dör 20 gånger på rad för att jag tänker "jaha..." och inte orkar reagera så fort jag ser en fiende.

:D Jag får köra på den tanken!

Och Lightzone, ja för helvete. Jag börjar tro mer och mer på det här med att skrota olika konsoler och istället bara ha ett format, mutter mutter.

kl

Just nu laddar jag ner allt jag kan hitta med Yuri Lowenthal pga. herregudsåsnyggochjagbehöversesnyggamän. Och det är lättare sagt än gjort eftersom 99% av allt han gjort är röstskådespel. Sedan såg jag att han var med i Criminal Minds. I 20 sekunder innan han blev mördad. Buhu.

Just nu eller just precis blåste jag snor ur ögat när jag skulle snyta mig. :crazy::crazy::crazy:

Nu ska jag i tur och ordning dö av äckel, dö av äckel, begå självmord av äckel, bli mördad av äckel, och nämnde jag dö av äckel?

KL*

Just nu funderar jag på om jag ska pausa programmet på tv för att gå på toa eller hålla mig till reklamen (jag lovar att om jag pausar så kommer reklamen några sekunder efter att jag satt igång igen)

Kl

Just nu är jag irriterad på mig själv för att jag drömt "katastrofdrömmar" hela natten så det påverkar hela min dag - vaknat med feber och orkeslöshet (bara jag som har förmågan att stressa när jag sover...?).

kl

Just nu planerar jag att fira mina A'n i Komvuxkurserna med... glass.
Eh. Mår lite, lite illa av tanken. Hoppas det betyder att jag sedan kan överleva ett par dar UTAN glass. Mmmglass.

kl

Just nu är jag fett grinig för att jag är trött på mitt liv, alltså hur det ser ut idag. Jag vill ju ha tillbaka det jag hade 2009-2010, bara lägga varje öre på att vara i Norge och gå på konserter och ha det fantastiskt.

Sedan är förmodligen 50% av skälet till att jag är fett grinig även att jag påbörjade min ABC-diet idag, och därför är hungrig (och jag blir Cthulhu i vaket tillstånd när jag är hungrig), men ändå.

Just nu sitter jag och tänker, ska fira min 22:a födelsedag den 30:onde Mars på nattklubben här med en vän, jag är egentligen inte alls för att fira och känner mig inte ens såpass snygg att jag vill gå ut - helst av allt skulle jag vilja fira genom att äta glass i soffan framför en bra film. Fyller iofs år på måndagen (1:a april) men har tänkt fira på helgen ... suck. Bara jag som är otroligt opepp på att fira födelsedagar? Jag vill liksom inte firas av varken päron eller syskon! :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
46 47 48
Svar
948
· Visningar
29 772
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 042
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar