Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Jag var också grymt opepp för min födelsedag. Men mest för att jag fyllde 18 och blev dissad av alla vännerna. Verkligen alla. Så från och med den dagen hatar jag att fylla år i princip. Blev bjuden på blåbärstårta (hatar blåbär) av föräldrarna, de var här i en timme. Sedan satt jag med dator och katter och grinade resten av kvällen :grin:

Nu går jag mest runt och är avundsjuk på att de firar och gör överraskningar för precis alla andra vänner i umgängeskretsen. Men jag fick fortfarande inte ens ett grattis :D

Kan du inte fira hemma med vännen om du hellre vill det? :idea:

Ja just det, det läste jag. Saken är den att det hade inte blivit något firande alls om jag inte hade frågat denna vännen om man skulle kunna hitta på något, jag velar bara just nu tror jag, kommer bli utgång på lördagen och sedan kommer jag säga att det är öppet hus på måndagen för de som vill komma förbi, dvs familj och andra vänner, men jag går in med inställningen att ingen kommer att komma då. Därav min ovilja att fira. :(

Ah ok! Ja man tappar verkligen musten när man tror att ingen kommer komma.. :( Har tyvärr inga tips, misslyckades ju rätt grovt själv :grin: Men hoppas att det blir bra och roligt ändå! :love:

kl

Just nu jagar jag achievements i MW2 och längtar så enormt jävla galet mycket till London nästa månad att jag vill dööö.

Just nu planerar jag matlagning så att jag ska kunna äta nyttigt med minimal ansträngning närmsta veckorna. Grönsaksgryta, sparrissoppa och röd linssoppa med curry, here I come. Gröt till frukost and I'm good to go!

Efter fem paket på sex dagar känns det som att det kan behövas lite (mycket) Ben & Jerrys-detox.

Senast ändrad:

kl

Just nu jagar jag skjuts till stallet pga. trött och orkar inte, samt försöker hålla mig från att skicka en länk till öppenpsyk till en person på FB som undrar vad hon ska göra åt sitt hemsökta hus där hon inte längre vågar bo. Har Snälla Dagen här. :angel:

Just nu är jag så kär i Reid i Criminal Minds att jag inte vet vad.
Ååååhh :love:

Nu ska jag dra å vara creepy nån annanstans :p

Åh, Reid :love:

Just nu... sitter jag fortfarande och längtar efter en lottovinst. Varför måste allt som är så jäkla snyggt vara så dyrt? :cry:

Just nu bankar hjärtat på som aldrig förr!

Saxat från Facebook.
"Åh jisses vad rädd jag just blev, var nere i tvättstugan och tog ner mina kläder, tänker inte på att stänga eller låsa dörren för att jag ska ju ändå bara slänga ner allt och gå upp. Hör att det går i "ytterdörren" och tänker att jaja, de ska väl in till andra tvättstugan. Där står jag i godan ro och plockar ner mina grejer och hör en mansröst bakom mig, skuttar till och ger ifrån mig något knepigt ljud som kan kallas för tjut och vänder mig om, där står en man som skrattande förklarar att hans fru glömt ett par byxor i tvättstugan tidigare... KUL, verkligen jättekul, just när man kollat på ett avsnitt av Criminal minds och har skräckfilms-scener i huvudet! Alltid är det något spännande som händer!"

kl

Har maraton på I Waste So Much Time.

3192013002904andylevychrisbrowntwitter.jpg

Just nu sitter jag med kliande ögon och ögonlock, rinner som as och svider etter värre. Det. Gör. Ont. Ooooont!
Kliar dessutom i hårbottnen.. Dumma Neutralschampo! Usch och fy, aldrig mer!

Känns dumt att gå och duscha nu, innan träning och stall.. Men jag håller ju på att bli tokig! Får väl bli en sån där dum dag när jag duschar två gånger. Hej torreksem!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
46 47 48
Svar
947
· Visningar
29 760
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 042
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar