Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Håll ut! <3

Just nu är jag så trött att jag skrattar hysteriskt åt SvampBob Fyrkant efter att ha dygnat efter ett mentalt astungt dygn. Skrattar så jag gråter åt allt. Skulle någon komma och säga att dennes högdräktiga hund precis blivit överkörd av tåget skulle jag förmodligen skratta åt det också. Jag har en känsla av att den här dagen kan bli oerhört intressant.

*kl*

Sitter jag och skriver på en novell, söker efter namn och önskar att jag fick ha 13 stycken själv :love:

Dessutom äter jag godis (fast jag inte borde) :angel:

KL

Just nu är jag påväg in i badrummet för tandborstning innan jag kryper ner i sängen och läser tills jag somnar. Sweeet! :)

Just nu spelar jag mana world med sambon och hans bror.
Ska sova snart, måste bara gå upp i lvl först ;)

kl

Just nu spelar jag Medal of Honor: Warfighter (ett sådant fantastiskt värdelöst skitspel att det är helt otroligt, men jag måste spela klart campaign när jag börjat) och kommer, apropå inget alls, på att den dagen jag mot förmodan köper hus, så ska jag ta mig fan ha ett stort och öppet hus där jag kan bygga en rutschkana parallellt med trappan till andra våningen. Och jag ska inte ha barn.

Mvh 24 år.

Visst har jag nämnt att vi borde bosätta oss ihop? Ja?

Just nu har jag precis tryckt en stor tallrik cornflakes med mjölk och hallonsylt, som verkar vara min senaste matrelaterade besatthet. Undrar just hur länge den här vågen håller i sig.

Det borde vi. Rutschkana, spelhörna (buy ALL the consoles!), vinkvällar och bara jävligt bra musik. Fuck yeah!
Och åhgudcornflakes. Fast jag vill ha med vaniljyoghurt, men ändå. Så äckligt gott.

Just nu äter jag en toscabulle (vilket jag anser vara OK eftersom jag inte ätit på ett dygn) och spelar Slender: The Arrival, och det är SÅ DÅLIGT. Jag älskar verkligen hela grejen runt originalkaraktären Slenderman, jag älskar engagemanget och "autenticiteten" á la SCP, men spelen är så usla att jag vill gråta. Och när jag inte blir rädd för ett skräckspel, då ÄR det dåligt.

KL

Just nu sitter jag i soffan och surfar lite oengagerat. Jag trodde att klockan var mer så jag kunde äta frukost. Men nädå. Heja.

//r

kl

Just nu funderar jag på om jag kan äta rå gullök utan att dö, medan jag sitter och fnissar åt min egen Youtubegameplayvideo för att jag tycker att jag själv är rolig. Hälsningar ödmjuk.

Why not. Gul lök är nyttigt.

Just nu har jag ätit cornflakes med hallonsylt och iskall lättmjölk och dör lite över hur jävla gott det är. Och tittar på real housewives istället för att plugga. Jisses.

Just nu funderar jag på om det inte är motiverat att äta glass hela dagen för att man har ont i halsen. Jo....?

Kl

Just nu ligger jag i sängen och slumrar medan mormor städar min lägenhet. Känns hemskt att erkänna det. Men efter mycket övervägande hade jag inget annat val än att be om städhjälp, jag kan helt enkelt inte städa när ögat gett upp... Rent blir det iaf :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
44 45 46
Svar
913
· Visningar
28 303
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 041
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Klara sig utan bil
  • Pluggtråden
  • Secret Santa 2024