Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu äter jag "lunch" (jag tänker inte ens säga vad, det är för pinsamt :o) och känner att jag borde vara ute i solen, men jag vill inte.

Du får vara med. Men du har iaf en ursäkt då ju, du är ju sjuk. Fast iofs, det är väl rätt viktigt att söka jobb och utbildningar också, intalar jag mig...

Angående det, kan man ringa/besöka ett ställe där man hade velat praktisera (handlar om skolkök) och fråga om man får det, bara sådär? Jag behöver inget betalt, jag vill bara ha något att göra och få erfarenhet och få veta om jag passar för yrket...

sparrisen: haha, det lät spännande... säg! =P

//r

Jag tycker du kan gå och fråga om praktik!
Det gjorde jag (eller nej, jag mejlade men helt apropå) och fick en underbar praktikplats :love:

Ehm... Popcorn... :o:angel:

Åh, det låter härligt!!

Jag hittade en jobb-annons nu om ett jobb som ekonomibiträde, som jag inte kan söka för jag har ingen utbildning till det, men där fanns en kontaktperson som skulle vara enhetschef inom kosten... ska jag ringa till henne och fråga om praktikplats eller är det bättre att gå/ringa/maila till en förskola/skola och fråga om jag får vara just där? Hur funkar det?

Haha, jamen man ska ju äta det som är gott och det man är sugen på, annars är det ju inte värt kcalen, det kör jag på =P Hoppas det är gott ^^

//r

Just nu fascineras jag över hur mycket mat jag försöker begrava ångesten i. Jag skvalpar. Bra vecka det här.

kl

Just nu tittar jag på gameplayvideos från Firewolf/Conflagrated, som jag sett tiotals gånger tidigare och blir, trots det, bara mer förälskad för varje gång. Alla panikslagna kvidanden, alla svordomar och citat, allt. Marry meeee. Eller ligg med mig i alla fall. (Och han har 800 views medan världens töntigaste Pewdiepie har tre miljoner (!!). Det finns fan ingen rättvisa och folk är sjuka i huvudet.)

"Oh! OIH!" "UURURURU!!" "Hinjgjgjijih!!" "IHMNJII!" "AAAIH!" "IIHHISFFFG!!"

"You should work as a tour guide! ...in a place where they don't want tourism as their main industry."

"I'm gonna slap Slender Man in the face with my dick. Wait, I play as a woman. Well, I'll just throw my shoe at him. Is that sexist? Probably."

:love:
(Det är ju inte ett dugg begripligt/kul utan kontext, men fuck that.)

kl

Försöker peppa mig själv till att gå ut. Kan inte sitta framför datorn hela dan, speciellt inte när det är så fint väder.

Haha! Åh, det kanske är det som gäller för mig med för att jag ska hitta ut! ;)

kl

Just nu sitter jag och lyssnar på en himla massa musik och oroar mig för saker som jag inte kan göra något åt, suck. ;) och försöker planera, det går aldrig riktigt bra. Men äh. tar tag i det sen... idag i alla fall, men sen.

HAHAHA hur man skriver ut Firewolfs ljud, fan det finaste jag sett :D

Haha, det går ju inte riktigt att göra dem rättvisa men jag gjorde mitt bästa. :D
Fan, kan inte han, Criken och Auzzie bara flytta hit? Dels vore de fantastiska gamerkompisar. Dels vill jag ligga. Egentligen är de för unga men jag kan göra ett undantag. Hnfgr, vad sa vi nu om vårkänslor och manstokighet?

Awesome plan! Jag ska ut ikväll, håll tummarna för mig haha :D

(Och BRA att sidan med världens absolut bästa smileys in the history of EVER nu har bytt. Verkligen. Vad i helvete.)

Just nu sitter jag och stör mig att smileysarna är fula och att jag inte känner mig så pepp på att jobba imorgon, och har ont i halva kroppen, och sju hundra andra saker ungefär.
Men jag är glad att det är ljust längre om kvällarna iallafall... :p

kl

Just nu hänger jag hos stans snyggaste man, vinar, spelar Xbox och PS3 och har det heeeeeeelt fantastiskt. Bästa avslutet på årets skitvecka!

KL

Just nu sitter jag och lyssnar på när våra nya grannar har världens fest... och slötittar på Point Break.. eller vaddennuheter, filmen på tv..

//r

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
27 550
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 041
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar