Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Just nu kollar jag på en film och är sjukt trött efter dagens jobb i huset vi renoverar.
Så det blir sängen strax.

Men dö självrå. <3
Och ja, alla smileys kan dra åt helvete och stanna där. Undrar om Gunnar försöker få oss att bli vuxna och sluta använda smileys? I sådana fall har han lyckats!

Just nu har jag hjärtklappning, panik och är klarvaken. Note to self: SE FÖR HELVETE TILL ATT MOBILENS RINGVOLYM INTE STÅR PÅ HÖGSTA MÖJLIGA PÅ NATTEN. Det kan bli ganska otrevligt annars när din telefon plötsligt tokvrålar "ENEMY AC130 ABOVE!!!!" så högt att du som sagt vaknar gråtfärdig och med plötslig hjärtklappning. (Manspersonen sover dock vidare som om inget hänt, fattar inte hur folk kan sova så tungt.)

KL

Just nu funderar jag på om det är okej att börja hamra i väggen eller om jag borde vänta till tio. Men jag vill ju ha upp min nya Clint Eastwood-affisch!

HAHA igen! Jag förstår precis känslan, fyfan.
Och ja, hur sover folk egentligen. Och just nu undrar jag varför JAG inte sover. Och ska vara en så himla dålig vän att jag ställer in dagens planer för att chilla hemma. Nåväl..

Äsch, alla behöver chilla hemma ibland.

kl

Just nu sitter jag och väntar på att Mr. Snygg ska komma med sushilunch. Alla andra i min ålder på min Facebook ba "HÖGSKOLEPROVET HERREGUD ÅNGEST PANIK STRESS LYCKA TILL ALLA!!". Själv funderar jag på om jag ska spela Xbox eller PS3.

MEN NICE!

Ge mig en mr snygg! Jag hoppas att min vänskapsversion (ehm ja eller så) av mr snygg vill hänga ikväll. Tvspel och vin känns lagom ansträngande efter att ha chillat hemma heeela dagen.

Och just nu väntar jag på att solen ska komma till loftgången så att jag kan använda min vita mage till att reflektera mer sol till mitt ansikte haha.

kl

Just nu dricker jag pepsi max, hänger här och har tagit en paus i städandet som strax fortsätter.

Jag kollar lite på buke, försöker rätta till nagellacket medans det fortfarande går och samtidigt tänker på om jag ska fixa något att äta eller gå en till runda med hunden... Sugen på att gå en långrunda men känns lite too late för det haha!

kl

Jag dricker kaffe och tänker på den söta gamla tanten jag såg i morse, som var ute och gick med en jättegammal golden retriever. De var så otroligt gulliga ihop de där två gamlingarna :love:

Just nu slösurfar jag liggandes i sängen. Satte barnen framför en film så jag får den söndagsmorgonen jag vill ha-lugn!

kl

Just nu sitter jag och spelar MW3 med någon Bukefalist, vilket vi kom till insikt med efter att jag plötsligt fått frågan "heter du Stormkast på ett hästforum också?". Haha. Världen är fan inte stor.

KL

Just nu sitter jag här, slötittar på Efter tio med Malou och ska skriva personliga brev. Har satt en bröddeg på jäsning också.

//r

Episkt. Måste börja spela igen.

Just nu sitter jag och vill ha glass. Samt stör mig på att ataraxen håller på att sluta verka vilket genast märks på att hjärnan startar sin lilla filmvisning igen. När började det här egentligen (okej, förra veckan) och VARFÖR.
Sluta nu. Sluta.

Jag håller på och läser en bok om social kompetens inför ett seminarie i morgon. Går sådär med tanke på att jag hellre hänger här än att läsa ;)

Är jag så hungrig att jag fryser och knappt lyckas få ner bokstäverna i rätt ordning. Tio minuter kvar innan maten är klar. Tio jävla minuter...

Det måste du. Och ta dig igenom alla campaigns ffs!

kl

Just nu äter jag kycklingpaj, lyssnar på helt otroligt fantastiska Imagine Dragons, och spelar MW3 med en bekant från Malaysia, allt medan vi mellan ragevrålen diskuterar politik, religion och samhälle i våra respektive länder. Multitasking och någon form av schizofreni ftw!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
41 42 43
Svar
857
· Visningar
26 265
Senast: WS6
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 040
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar