Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Paaaj! Lycka är ost- & skinkpaj för 6spänn styck. Tack mataffären <3

Just nu har jag hittat tillbaka till psyke som jag inte varit inne på sen 15årsåldern eller så. Hjärnan? What r u doin?

Min kostade typ... 30:-. Meneh. Mvh ekonomisk.

Just nu hoppas jag att din hjärna slutar jävlas med dig snart, samt tittar på TheAuzzieGamers nya efterlängtade video.
love.gif
Ligga? Giftermål? Nu?

*kl*

Just nu är jag bitter för att jag är sjuk och missar ännu en dags upplärning på nya jobbet. På måndag ska jag börja jobba natt där helt själv, så då finns ingen att fråga om saker :mad:.

Är det bara jag som tycker att det är skitjobbigt att ringa och sjukanmäla sig? Det känns som om folk inte tror att man är sjuk på riktigt, utan bara lat eller klen.

KL

Just nu sitter jag här med en begynnande nervositet. Ska lämna in mina personliga brev och cv på ett par ställen idag... Inte så jobbigt egentligen haha men ändå.

//r

Matrebellen is the shit. Svindyrt på allt men när de har erbjudanden, så snackar vi verkligen erbjudanden!

Jag med. Visste inte att det kunde vara så tröttande meeeen tydligen. Och efter över 10h sömn kan jag ju inte direkt påstå att jag är så sugen på att ta atarax även idag. Så hoppas lilla hjärnan håller sig någorlunda lugn.

Just nu tittat jag på mastechef australia och gäspar gäspar gäspar.

kl

Just nu ligger jag i sängen och surfar här. Funderar på vad jag ska äta idag och om jag orkar träna ett pass till idag.

kl

Just nu mår jag apa efter att ha lyckats dra på mig en hjärnskakning ikväll (bordskanter är fett otrevliga saker i kombination med ett huvud), och blir i skrivande stund därför brutalt utskälld av min överbeskyddande kompis för att jag borde "gå ifrån den jävla datorjäveln när du inte ens kan stå upp utan att bli yr". Men... spela TV-spel... Facebook... mobilen... för många intressanta beroendeframkallande saker...

KL

Sitter jag på bussen och undrar vad jag gjort under morgonen. Vadan denna morgonförvirring? Den är inte välkommen! Är BOMBIS på att jag ställde alarmet så jag måste ha stängt av det i sömnen! Tur att man har en katt som väcker en när man ska upp, henne går det inte att stänga av...

kl

Just nu spelar jag Minecraft och vill göra multipla headdesks över alla korkade jävla miffon i en Hästmänniskor i Dalarna-grupp på FB - den är lite som Buke at its worst, fast värre, hence är den fantastisk att provocera precis på gränsen i - men jag inser att det vore ännu dummare mot mitt huvud och därtill är de fan inte värda det.

Just nu spelar jag Howrse (:D), lyssnar på "Why?" av Bronski Beat och tittar ut på solskenet. Är så otroligt sugen på att inte gå på universitetet idag utan bara vara ute, men alas, det är väl bara att ta fram skolböckerna ..

Just nu dricker jag Pepsi max och äter en riskaka. Ska strax träna ett pass och efter det packa flyttkartonger.

Jepp, skrev allt det där i caps haha ^^

Just nu.. äter jag, tralala. Och tycker motivationen ska dyka upp som bestämt imorn.

NU MÅSTE JAG JU FAN TESTA BARA FÖR DET!!

Just nu äter jag ris med creme fraiche och planerar Londonoutfit/raidar alla sidor jag vet pga. jävla Nellys klänningar ser inte lika bra ut IRL som på bilderna och jag har nu skickat tillbaka 8 stycken på en vecka, buhu. Men jag har i alla fall nya fina skor och ny fin väska.

NU MÅSTE JAG JU FAN TESTA BARA FÖR DET!!

Just nu äter jag ris med creme fraiche och planerar Londonoutfit/raidar alla sidor jag vet pga. jävla Nellys klänningar ser inte lika bra ut IRL som på bilderna och jag har nu skickat tillbaka 8 stycken på en vecka, buhu. Men jag har i alla fall nya fina skor och ny fin väska.

Men bara om man BARA använder caps ):

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
41 42 43
Svar
849
· Visningar
26 099
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 040
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar