Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Hepp. Jävla Buke och förstöra ens rageande då.
mad.gif

Det skulle dock inte förvåna mig ett skvatt om all caps lock en dag vore blockerat. Efter de nya smileysarna blir jag inte förvånad av något.

KL

Sitter jag och grinar. För att mitt självförtroende inom hästar och ridning går som en berg och dalbana med väldigt små berg. Varför håller jag på med det här?

Just nu är jag trött på dåliga dagar och dåliga veckor och att inte vara motiverad till något alls. Dessutom har vi ingen mjölk och jag är inte sugen på att läsa eller spela xbox. Vadfan.

Just nu sitter jag och lyssnar på mysig folkmusik à la Sofia Karlsson och längtar till den svenska sommaren...:love:

kl

Just nu har jag fått veta att jag gått med infektioner i knäna och ena underarmen i ett år, och att det är ren tur att jag ätit en liten mängd antibiotika under hela perioden, för annars hade lederna antagligen förstörts.
angel.gif

Det här kan ju förklara varför jag haft så mycket ledvärk att jag grinat typ dagligen.
angel.gif'

Jag kanske borde gå till VC direkt istället för att knarka Citodon nästa gång.
angel.gif

kl

Just nu sitter jag med tårar i ögonen och kollar på hästgårdar som är till salu. JAG VILL HA PENGAR!:cry:

Just nu ligger jag i soffan och kollar på tv. Mår lite halvkrasst och försöker värma upp kroppen med tusen filtar över mig.

Just nu sitter jag och kollar på TV fast jag borde gå ut med sopor och sortering, boka tvättid och fixa lite med packning, men jag orkar inte, har huvudvärk och det snöar ute, suuuck!

Kom precis på att jag inte ätit. Sitter och mumsar tacochips och tänker att jag vill äta.
Jag vill ääääta!
Dessutom är jag sugen på läsk, jag som avskyr kolsyra.. Tror det är sockret jag är ute efter.

Och snart ska jag titta på Star wars :p

kll

Just nu är jag på väg genom en iskall stad till Mr Snygg (jag vet fan inte vad jag ska benämna honom som längre, det börjar nog bli för seriöst för "ragget" och "dejt(en)" är världens fulaste ord). TV-spel, ligga, sushi, ligga, vin och ligga coming up!

Skriver hemtenta för fullt. Har avverkat 7,5 av 10 frågor. De två största och jobbigaste kvar. Blursh! Men oj vad kul det är! Trots att jag inte läst någon av kurslitteraturen (eller ens köpt den) lyckas jag få ihop i mina ögon riktigt bra svar. Biologists for the win!

Det är något som stinker här i vardagsrummet.
Funderade länge på vad det var, det luktar skarpt och nästan lite surt. Trodde först det var min jordfabrik, men den luktar knappt någonting. Sniffade i alla blomkrukor, ifall det var någon som blivit sur. Snosade på alla växter, ifall det var någon av dem som bestämt sig för att lukta fis. Luktade på alla filtar och kuddar och mattor ifall någon av katterna glömt var lådan fanns.
Efter nästan en halvtimmes luktande och vädrande insåg jag vad det var.
Jag plockade in lite påskliljor och satte i en vas igår.
De. Luktar. Prutt.

kl

Just nu hoppas jag att alla på Telias kundtjänst tar sina underläppar och drar dem hela vägen över huvudet ner till arslet.
Just nu lyssnar jag även på Westlife av alla band i världen för att själv inte drabbas av spontan ADHD av ovan nämnda kundtjänst och dra min egen läpp över huvudet.

Ja, jag märker det.. Mutter.. Har aldrig tänkt på det innan. Och de är ju så fina där i sin svarta vas (eller ja, vinglas). De får stå ett tag till ändå tror jag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
39 40 41
Svar
810
· Visningar
24 851
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 032
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025