Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Ingen skada skedd alls och ibland tänker man (jag) inte heller så noga över vad jag skriver här, eller att det kanske passat bättre på annat håll. Ibland behöver man bara få skriva ur sig. Inatt var ett sånt tillfälle, men, det kanske borde ha hamnat någon annanstans.

kl

Just nu sitter jag och eftersvettas och väntar på att mamma ska inse att jag är inloggad på skype.

Man får faktiskt skriva av sig precis var man tycker känns bäst på Buke, och sådana här random-trådar för alla och om precis allt och inget och positivt och negativt är väl ett alldeles ypperligt ställe.

Kram på dig!

kl

Just nu är jag hemma, en aning fattigare pga. väska och skor och smink och hårfärg och blus, men en aning gladare. Tills nu. För nu ska jag ringa och bråka med Telia igen.

Åh jag måste köpa hårfärg. Ju. Hmm hoppas jag kan göra det på vägen till hårklippningen ikväll (ÄNTLIGEN dags att bli av med detta luuurv).

Just nu slås jag av insikten att om en vecka är jag ju förfan i London. Aaaahh! Men det blir nog bra för mig <3 Försöker också att inte slås av insikten om hur otroligt mycket plugg jag har att göra innan dess.

Men imorgon. Imorgon då ska här pluggas!

Inte "nog", det kommer bli bra! Det ska London, jag och Kaizers och särskilt Glada Geir se till.
wink.gif

kl

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska eller inte ska gå och träna ikväll. Samvetet lär vara pissigt i fall att jag inte går men samtidigt har jag ont i halsen och känner mig inte sugen alls. Haft en träningssvacka ett bra tag nu, kanske lite bra att gå och "få det gjort" så att säga. Men usch. Jag är inte sugen alls, inte någonstans faktiskt och jag vet inte hur jag ska få tillbaka motivationen. :down:

GEEEIIIIRRRR!!! <3

Måste erkänna att jag ser väldans mycket fram emot hänga med Anthony också. Kommer bli eeeepiskt, och antagligen rätt bra för lilla självförtroendet.

(Disclaimer: inte för att mitt självförtroende har något som helst att göra med mäns uppskattning. Alltså.)

Just nu funderar jag på om jag ska åka in till Sickla lite tidigare än nödvändigt och se om jag råd med någon rolig shopping. Som jag egentligen inte har råd med. Men ändå! Jag kan ta mig råd, säger vi.

kl

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska eller inte ska gå och träna ikväll. Samvetet lär vara pissigt i fall att jag inte går men samtidigt har jag ont i halsen och känner mig inte sugen alls. Haft en träningssvacka ett bra tag nu, kanske lite bra att gå och "få det gjort" så att säga. Men usch. Jag är inte sugen alls, inte någonstans faktiskt och jag vet inte hur jag ska få tillbaka motivationen. :down:

Jag tycker ofta att motivationen kan komma tillbaka om man bara låter bli att träna i ett par dagar, så att man hinner känna att man verkligen vill/behöver gå dit. Har tagit mig ur många träningssvackor genom att helt enkelt dra ner på passen i ett par veckor för att sen komma tillbaka bättre än nånsin. Funkar ju inte om man satsar på en karriär som body builder kanske, men tränar man mest för skojs skull så tycker jag att man ska se till att det blir just skoj också! Har du ont i halsen bör du ju definitivt inte träna tycker jag...

KL

Just nu sitter jag och är nöjd med mig själv efter effektivt tentaplugg och en skön promenad i vårsolen :)

kl

Just nu har jag en sinnessjuk craving efter fläsk och löksås! :d

och såg just ditt svar Mineur! Det blir faktiskt vila för min del idag, kanske hela veckan till och med för det är så mycket annat just nu som stressar mig, får se hur det blir! :)

Sweet! Blir han med på Kaizers eller hur tänker han göra? (Jag vill ha gratis öl.)

Just nu funderar jag på om man kan mosa en Tetralysaltablett, dutta pyttelite vatten på det och smörja in en ovanligt elak finne med det. För övrigt borde vi se PA snart Lightzone!

Ja! PA imorn på dagen? Kan typ närsom från 10!

Apropå Anthony vet jag inte, men jag hoppas han löser det eftersom... Ja, trevlig, rolig, awesome, snygg och, hallå, amerikan haha (; Och han ville ju gå, så fingers crossed!
Insåg idag också, efter att ha sett en bild, att jag faktiskt inte bara ser fram emot att träffa honom, utan också saknar hans sällskap. Faktiskt. Yay! (:

Just nu slog jag precis igång "28 dagar" för att något att göra. Fast har lagat en champinjon- och purjolökspaj också, tog den just ur ugnen. Den blir inte till middag idag, dock.

//r

Sitter på min "balkong" (ie vidöppet fönster med djupt fönsterbräde), njuter av vårvärmen och irriterar mig på att jag mår illa.

Just nu tittar jag på kärlek över atlanten. Luke. Kurr.
Dregel. Osv. Amerikanare...

Edit: Jag vill vara med! HEJ LUKE!! Mvh, närhetstörstande.

Mums vad gott! :)

kl

Just nu sitter jag och tycker synd om mig själv haha, jag är jättesjuk och orkar verkligen ingenting och imorgon ska jag orka ta mig upp i tid för att ringa viktiga samtal och sedan orka gå ner till stationen för att ta en buss till sjukhuset, brrr... fasar redan för morgondagen. ;)

Nää, det tycker inte jag:p Haha. Jag åt annan mat, var bara pv som fick såna:p

Men ååh, det lät ju inte alls kul, skickar lite pepp!!

Just nu sitter jag i soffan o lyssnar när pv pratar i telen med sin mamma^^.

//r

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
34 35 36
Svar
714
· Visningar
22 231
Senast: Nixehen
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 030
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Ögonfransfärg
  • Vad gör vi? Del CCVI