Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Kl

Just nu är klockan 04:10 och jag vill trycka atarax för att kunna somna ifrån vrålandet från vardagsrummet. Men det går inte för jag måste komma upp och plugga imorn. ...snart. Gapandet som går igenom betongvägg och öronproppar. Dessutom ligger ataraxen i badrummet och då måste jag ju gå förbi idioterna. Vill inte. Orkar inte.

..skulle behöva gå på toa och kan inte somna om. Fan.

KRAM.

Just nu sitter jag och lyssnar på Håkan Hellström och funderar på hur man tar sig iväg efter att ha missat morgonens enda buss och är återigen rätt ledsen över mitt liv och, tja, allt. En missad buss, det är vad som krävs för att få mig att börja gråta hysteriskt, känna mig deprimerad och vilja låsa in mig resten av helgen.

Tack.

Vaken mellan 03-06, kom upp halv tolv och har fortfarande inte ens en liten inspiration till att plugga. Livet.

Och det känns nästan som att både du och jag borde släpa iväg oss till någon vårdcentral eller dylikt och se om det finns något att göra..

Just nu inväntar jag att sambo skall bli klar så vi kan åka ut i det fina vädret och äta Italiensk glass som är gudomlig :love:

Just nu fascineras jag av tajmingen hos sällskapet för ikväll. Ringt och ringt och ringt, fem minuter innan jag bestämt mig för att ge upp och hitta på nåt annat, då lyckas han vakna av att jag ringer haha.

Just nu sitter jag och stör mig på en rad skitsaker (lampan är släckt, mitt tuggummi har tappat smak, jag är kissnödig och törstig) men orkar inte röra min feta röv och göra nåt åt det :o

Just nu sitter jag i bilen på väg mot Skavsta eftersom jag försov mig en timme och inte hade en chans i helvetet att hinna med flygbussen. Men, London here I come!

kl

Just nu utfärdar jag verbala förbannelser och dödshot över Telia och alla som har något med dem att göra, allt medan jag sitter i telefonkön till deras support för andra gången idag och sjätte gången på en vecka. "Felet är nu åtgärdat" Sug otvättad kuk att det är.

kl

Just nu sitter jag i min soffa och dricker smarrigt varmt te och kollar på TV. Varit sjuk i precis en vecka nu, drygt as hell. Halsont och hosta är det som kroppen ger mig nu, tackar!

kl

Just nu utfärdar jag verbala förbannelser och dödshot över Telia och alla som har något med dem att göra, allt medan jag sitter i telefonkön till deras support för andra gången idag och sjätte gången på en vecka. "Felet är nu åtgärdat" Sug otvättad kuk att det är.

... och jag gör det samma, fast över Vodafone. Jag har haft samma problem med mitt abonnemang sedan den 24 februari, har varit och besökt dem personligen (för supportlinjen är ett skämt med minst 45 minuters kötid) sju gånger, och det enda de gör är att le ursäktande, skylla på ett omfattande systemfel, ge mig nya, icke fungerande vouchers och säga att jag får komma tillbaka veckan därpå om det inte löst sig. Varje gång. :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
28 29 30
Svar
590
· Visningar
20 098
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 024
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar