Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

Jag behöver fan också choklad men jag ORKAR INTE gå de hiskeliga 500 metrarna till ICA. Buhu.

Just nu är jag glaaaad över dagens Scorettshopping. (Att jag sedan alldeles nyss sa att jag inte får köpa mer skor eller kläder på resten av året pga. har för många, det kan vi väl ignorera? Bra!)

kl

Just nu tittar jag på the Big bang theory och väntar på att nästa program ska börja.
Kvällen blir inte roligare än så..

*kl*

Just nu är jag på väg för att träffa tre goda vänner för en hel dags djupdykande i den ljuva avtalsrätten och den sköna köprätten.

KL

Just nu sitter jag i skolan och funderar på hur jag ska ta mig igenom resten av dagen + kvällen med den här helvetesförkylningen som aldrig släpper. Promenerade i långsam takt hit idag, ca 1 km, och kände mig som att jag sprungit två maraton och ett stafettlopp när jag kom fram. Baaah. Tröstäter en kaka gör jag också, och ger mig på så vis en stor skopa dåligt samvete och dummadumma tankar. Bra dag det här!

(men jag är inte bitter eller så!)

Just nu slappar jag i soffan efter 3 timmars handling. Fan vad irriterande när inte allt finns i samma butik! Fick köra till 3 olika för att få hem allt jag skulle ha. Nu tänker jag inte resa mig härifrån på ett tag.

kl

Just nu läser jag på Wikipedia om Christopher McCandless efter att ha sett någon rekommendera hans biografi i en tråd på senior.
Det ledde till att jag fick den briljanta idén att jag kanske också borde dra iväg och leva för mig själv i en månad eller så. Hyra en stuga långt ute i Norrlands mörka skogar med fler mil till närmaste bebyggelse för att inte komma därifrån utan skjuts, utan mat för att kunna gå ner i vikt och utan mobiltelefon och dator för att kunna stressa av.

Sedan slog det mig att jag igår fick en fluga på örat medan jag mockade, vilket resulterade i att gallskrek och hivade iväg grepen.

Sedan slog det mig att jag vid mer än ett tillfälle såg en liten snigel på presenningen som låg över min halmbal, varpå jag nästan svimmade av rädsla innan jag lyckades samla mig nog för att ringa en kompis och be honom komma och lyfta på presenningen så att jag kunde ta halm.

Sedan slog det mig att jag köpte en helt ny mobil när min gamla gick sönder och behövde lagas; Det hade inte tagit mer än två dagar och hade inte kostat mig mer än 700, men jag kunde inte gå på stan/vara på jobbet/i stallet i två dagar utan att kolla FB och Twitter.

Sedan slog det mig att jag höll mig i två dygn när jag var på Roskilde för första gången, för att sedan betala en sisådär 100 DKK/dag för att kunna använda en riktig vattentoalett och slippa dassen.

Sedan slog det mig att jag inte ens kan gå in i stugor och andra lokaler som inte är moderna och fräscha eftersom jag får panik av tanken på myggor, spindlar och smuts.

Såatte. Jag lade ned eremitfunderingarna rätt omgående.

KL

Just nu sitter jag här och funderar på om jag orkar gå ut till postlådan (ca 300 meter t o r?) o posta 3 grejor... Orkar jag?

//r

Just nu kollar jag på vänner och efter det ska jag fixa middag, som jag verkligen har sååå stor lust att laga..

Låter bra, det är bara att komma :D
Du kan till å med välja vilken av rätterna du vill laga. Det står mellan ungsgratinerade rotfrukter med ugnsstekt kycklingklubba eller kycklingwrap.
Inget avancerat alls men motivationen är lika med noll. Det kommer sluta med makaroner och köttbullar..

Du kokar vatten, häller vattnet på nudlarna och låter stå i typ 3 min :p

Alternativt lägger i nudlarna någon minut eller två i kastrullen när vattnet kokar :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
572
· Visningar
19 739
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 020
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar