Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

Ligger död hos kompis och kollar Air Force One för säkert tionde gången. Ja, den suger. Men: Gary Oldman. Det räcker som skäl.

KL

Just nu sitter jag i soffan, slökollar på morgonpasset i P3 och är jättemätt efter frukosten. Lyssnar på när pv diskar <3. ^^

//r

kl

Just nu slås jag av hur fantastiska Lovebugs är, sminkar mig och sitter på allvar och funderar på att skippa att se Depeche Mode och Slipknot i sommar - två av mina absoluta älsklingsband - för att jag vill ta de pengarna och lägga dem på att se Kaizers fler gånger istället. Jag har jämfört bandet med en sekt och tänker göra det igen; Det spelar ingen roll att man bestämt sig för att man är på väg ut, när man går på det där sista mötet kommer man oundvikligen att bli fast igen. Och jag äääälskar det.

Tillsammans med din nya bästis? Ehöhöhh.
(jamen jag vaaar ju tvungen)

Just nu har jag precis vaknat efter 13,5h sömn, försöker komma över det usla humöret som nattens usla drömmar gett mig och knarkar ipren och bepanthen.
Åååh trött.

Höhöhöhöhöhö, vänta medan jag kräks i en påse.
(Min gamla bästis får däremot gääärna hänga med på äventyr i sommar)

Höhöhö.
Hang on medan jag och min lupp slänger sig över turnéschemat!

Just NU försöker jag uppbåda energin att ta bilder av saxofonen på min arm. Det går sådär.

Ja, jag är beredd att ta mig i princip var som helst. Tromsø om det så är (det fanns billiga direktflyg förut höhö). Jag har börjat snegla på Northside om det skiter sig med Fredrikstad. Pengar, who needs them?

Just nu provsitter jag min nya sadel på hästen på stallgången, utan hjälm och slår nästan huvudet i taket. Säkerhet är mitt mellannamn!

Woh, flitigt där!

KL

Jag mellanlandade precis en stund i soffan. Surfar lite samtidigt som jag med typ ett halvt öga kollar på Star Wars. En kollega vill bättra på min allmänbildning och har lånat ut alla SW-filmerna till mig. Det har tagit mig snart två veckor att komma igenom episode I... Såå dålig. :arghh: Men de äldre filmerna ska vara mycket bättre, har jag fått veta. Det gäller bara att jag orkar se så långt. :p

kl

Just nu väger jag 75.1kg och kom fram till att det inte gör så mycket att jag inte får vara ute i solen på ett bra tag. Men först och främst: vila sig frisk.

Just nu tittar jag på Beauty and the Geek Australia och fnissade så det lät "tiihihihi". På riktigt verkligen. Det här programmet kan inte vara bra för mig...

Men det är alldeles underbart <3

kl

Just nu är jag helt jävla skakig efter att ha somnat på bussen och drömt att min älskade gamla, numer döda passhäst var min, men att jag av någon anledning bestämde mig för att avliva honom. Så när veterinären gett honom sprutan lade han sig ner, men dog inte, varpå jag sa att jag ändrat mig och ville att hon skulle sluta, men hon högg i honom tre sprutor till varav den sista var en jättespruta rakt i magen så att han sparkade runt sig och skrek av smärta. Han dog dock inte av det heller, utan det skedde först när hon skar upp halspulsådern på honom.
crazy.gif

Jag har aldrig gråtit så mycket i en dröm eller varit så gråtfärdig när jag vaknade. Älskade den där hästen av hela mitt hjärta och börjar sex år efter hans död fortfarande gråta av sången jag lyssnade på när jag fick veta att han avlivats, och det här behövde jag INTE.

Åh, vad roligt! Lycka till med hästen! =)

----

Just nu sitter jag o väntar på pv, vi ska titta på program två av inför eurovision...

//r

kl

Just nu kollar jag på Hannibal (på mute), lyssnar på musik och funderar på varför livet jävlas så förbannat. och funderar även på morgondagens outfit, det ska röjas som bara den hade jag tänkt, glömma bort det jävliga en stund tillsammans med fina vänner.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
568
· Visningar
19 600
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 020
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar