Just nu...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu...

kl

.....transkriberar jag dagens intervju (till c-uppsats). Har suttit sen kl 17 och är halvvägs -personen var rätt pratsam.... puuuuuh! röven växer snart fast i stolen. :banghead:

kl

Just nu tittar jag på hockey-VM med en väninna (eller rättare sagt: Hon tittar, jag sitter framför datorn och fäller grovt hatiska kommentarer om allt vad hockey, hockeyspelare och hockeyfans heter, faller säkert under någon "hets mot sportgrupp"-lag) och käkar hästkorv.

Just nu tittar jag (också) på hockey. Dock släppte sverige just in en puck...men det tar vi snart igen!
Imorgon får jag kika på hockey själv här hemma. För då är sambon på plats o kikar på två matcher.. :)

Just nu sitter jag ensam hemma (sambon har åkt iväg för att kolla på hockey ikväll) och har riktigt tråkigt :meh: Tv:n står på som "sällskap" men det hjälper bara lite grann.. funderar på vad jag kan hitta på hela dagen och kvällen..O_o

Just nu funderar jag över kvällen och hur gärna jag vill hitta något slags söt karl... Samt hur mycket inverkan det som händer i N's liv inverkar på mitt mående och mina tankegångar. Inte HELT okej...

Jisses, behöver självförtroende! Men, jag är rätt motiverad att ta tag i mitt liv nu, åtminstone lite.

KL

Just nu sitter jag med dagens tredje kopp kaffe och försöker bota en bakishuvudvärk som heter duga. Stackars, stackars mig...

KL

Just nu är jag äckligt bitter över att min bästa vän lyckades knipa en biljett till Springsteen ikväll till kraftigt reducerat pris. Så nedrans avundsjuk att jag snart kräks.

kl

Just nu sitter jag med PS3t och är så uttråkad att jag inte vet var jag ska ta vägen. Orkar inte fler FPS och alla andra spel suger, extra kul eftersom jag just köpte Heavy Rain (igen) för att jag var SÅ taggad på att spela ut det. Jag fick en spontan ADHD-diagnos av tristess efter fem minuter och stängde av. Och det regnar ute och är kallt och jag orkar inte gå ut ens och fika. Åhhhhhhhhhh jag hatar lördagar.

Just nu? Alkohol! Dricker svag flädercider och låtsas att det är sommar.
Undrar hur det kommer sig att jag inte har en enda festival planerad. Buuu..

Just nu grillar jag och en kompis på balkongen och försöker låtsas som om det inte blåser isvindar och regnar in på oss. Det går sådär med det.
biggrin.gif

Hahaha men nice!
Just nu dricker jag vin minsann. Och ha bytt utgångsställe för ikväll.
(Det du Stormkast, det betyder att C jobbar. Ikväll ska jag säga hej!)

kl

Just nu gråter jag floder. Exet är ett tvättäkta creep, allt går åt helvete och jag känner mig så otroligt trött på allt, precis allt. Vet inte vad jag ska göra faktiskt, jag vill inte sitta här hemma själv och gråta floder, jag vill inte det. Vad ska jag göra?

kl

Just nu håller jag på att svimma av trötthet men måste ändå ställa mig och städa i köket för det ser ut som sju svåra år och jag hinner inte städa imorgon innan jag får besök...

Just nu har jag lagt mig i sängen och väntar på att sambon ska komma hem....men det lär ju ta ett tag till dess.
Skönt att Sverige vann ikväll, får hoppas det fortsätter så framöver, för i år ska vi ta hem guldet igen :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
566
· Visningar
19 517
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Just precis nu mår jag iallafall lite bra mentalt. Det finns många saker som är stentuffa och kommer vara. men just nu tänker jag njuta...
Svar
2
· Visningar
547
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 020
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar